וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לשוטר - ואנס נערות ליווי במשך שנה

קובי דוד

23.2.2012 / 15:30

שתי נערות ליווי התלוננו שנאנסו במשך שנה, 3 פעמים בשבוע, על ידי אדם שאיים לחשוף את מוקד פרנסתן. "עצוב שבגלל שאנו עוסקות בזנות כדי לפרנס את משפחתנו יש מי שמנצל זאת"

שתי נערות ליווי הגישו בשבוע שעבר תלונה בתחנת משטרת באזור העמקים, וטענו שתושב הצפון, בשנות הארבעים לחייו, התחזה לשוטר ואנס אותן. החשוד, לדבריהן, איים עליהן כי אם לא ימלאו את דרישותיו הוא יספר לקרוביהן שהן עוסקות בזנות.

לפני שנה בא החשוד למכון ליווי באחת מערי העמקים, והציג עצמו כשוטר שעובד עם יחידות הבילוש השונות באזור צפון. הוא אמר כי במסגרת תפקידו הוא עוסק בפשיטות על מכוני ליווי. החשוד ניגש לאחת הנשים ודרש לקיים עמה יחסי מין ללא תשלום, אך היא סירבה וביקשה ממנו "לנהוג על פי כללי המקום" ולשלם במזומן.

אחת המתלוננות, נשואה ואם לילד, סיפרה כי משלא נעתרה לדרישתו, החשוד לחץ עליה, הציג תעודת שוטר מזויפת ואיים שאם לא תשכב עמו הוא "ידאג לספר למשפחתה שהיא עוסקת בזנות"

"זה היה מחריד", סיפרה, "באותו רגע שהוא איים עליי שהוא יספר למשפחתי ולבן שלי, הבנתי שאני בצרה צרורה. לא נותרה לי ברירה אלא לשכב איתו. נגעלתי ממנו".

"נערות ליווי הן מהחוליות החלשות ביותר בחברה"

במשטרה מעריכים כי החשוד ביקר לעיתים תכופות יותר ויותר במכון הליווי, וסחט יחסי מין מאותן שלוש נשים במשך שנה שלמה. "הוא היה מגיע שלוש פעמים בשבוע ושוכב אתנו, כאילו שהוא בן הזוג שלנו. כל כך פחדנו על הפרנסה שלנו, ששיתפנו פעולה", אמרה המתלוננת. "זה עצוב לי לדעת שבגלל שאנחנו עוסקות בזנות כדי לפרנס את משפחתנו, ישנם אנשים רעים שמנצלים את זה ופוגעים בנו".

לפני כשבועיים, פשטו בלשים על המכון, ותפסו את החשוד, בתחתונים בלבד, עם אחת הנשים. "הוא נתפס על חם" אמרה המתלוננת. "חשבתי לרגע שהוא הזמין אותם אלינו, אבל מיד הבנתי שהוא מתחזה שנפל בפח. רק אז הבנתי שהוא לא שוטר ושצוות הבילוש לא מכירים אותו. נלקחנו לחקירה והמקום קיבל צו סגירה לתקופה של שבועיים".

עו"ד דב הירש, המייצג את שתי המתלוננות, אמר: "נערות הליווי או שאר הנשים שעוסקות בזנות הן מהחוליות החלשות ביותר בחברה. הן נמצאות בעמדה שכל אחד יכול לפגוע בהן, מהנחה שהן לא יכולות להגיש תלונה מחשש שייחשף מקור פרנסתן". לדבריו, הנשים מתכוונות לתבוע את החשוד בתביעה אזרחית "כדי לקבל את כל הכספים שהוא חייב להן. "מי שיתעסק איתן ישלם את המחיר", אמר.

מדוברות משטרת מחוז צפון נמסר: "נפתחה חקירה בחשד לקבלת דבר במרמה והתחזות כאחר. בסיום החקירה החומר יועבר לתביעות, אין לנו כוונה להיכנס לפרטי החקירה כל זמן שהיא מתנהלת".

עוד באותו נושא:
שמונה שנים אחרי האישום: הורשע "המטפל" באונס
חשד: בעל ואישה התחזו לשוטרים ושדדו בתי בושת
חשד: התחזה לשוטר והטריד מינית נהגות שעצר

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully