וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לשוטר והטריד מינית נהגות שעצר

איילה חננאל

8.9.2009 / 22:48

שופט בית המשפט השלום, מוקי לנדמן, שיחרר למעצר בית תושב אבן יהודה החשוד שהתחזה מספר פעמים לשוטר והטריד מינית נהגות

תושב אבן יהודה שנעצר פעמיים בחשד שהתחזה לשוטר ועצר נהגות לבדיקת רשיונות על מנת לענג את עצמו, שוחרר אתמול (שני) בשנית למעצר בית על ידי שופט בית משפט השלום בתל אביב, מוקי לנדמן. ב-19 לאוגוסט הוגשה התלונה הראשונה נגד השוטר המתחזה. צעירה התלוננה בתחנת משטרת גלילות כי בחור צעיר עצר אותה בצומת כפר שמריהו לצורך בדיקת רישיונות. לטענתה, הוא ניגש לחלון הרכב, התכופף ולקח ממנה את הרישיונות. לאחר מכן החל לשוחח איתה, הסתכל על רגליה, ועינג עצמו תוך שהוא מדבר בכבדות.

לפני כשבוע נעצר הצעיר בעקבות זיהוי טביעת האצבע שלו על רישיונות המתלוננת ושופט בית משפט השלום בתל אביב, מוקי לנדמן, שחרר את החשוד למעצר בית. עוד באותו ערב נעצר החשוד שוב, לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה נוספת של מתלוננת אחרת, שטענה למעשים דומים של החשוד. בדיון השני שנערך לחשוד בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, העביר נציג המשטרה דוח סודי לשופט לנדמן ובו כתב כי בינתיים הוגשה תלונה שלישית במספר. מעצרו של החשוד הוארך עד אתמול בבוקר ובמקביל הוגשה תלונה רביעית.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים אולם סנגורו של החשוד, עו"ד נחמי פיינבלט, טען כי "לחשוד אין עבר בעבירות מין. אם יצטרכו, ניתן להגיש כתב אישום גם אם החשוד ישוחרר למעצר בית". החשוד עצמו אמר במהלך הדיון כי הוא מכונאי וכי "השכפ"ץ והכובע הכחול זה של תיקוני דרך". השופט האריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים בלבד ולאחר הדיון אמר עו"ד פיינבלט כי "הכל ייחקר ויתברר כעורבא פרח".

השופט לנדמן ציין בהחלטתו לשחרר את החשוד למעצר בית כי "בכדי לשים את הדברים בפרופורציה הנכונה, יצוין כי לבד מהמקרה הראשון בו יש יסוד סביר לחשד לגבי מעשה מגונה, למרות שהדבר טרם נבדק בהיעדר תוצאות DNA, בשאר המקרים אין טענה של ממש למעשה מגונה". השופט הוסיף כי עוד יש לזכור כי החשוד זוהה רק באחד המקרים כאשר לגבי מקרה נוסף טרם בוצע מסדר זיהוי. "יש לזכור כי מצויים אנו לא בשלב העונש אלא בשלב המעצר, כאשר ספק רב בעיניי אם ניתן לבסס החשד נגד החשוד על בסיס מעשים דומים או עדות שיטה בנסיבות הקיימות. מכל מקום, דווקא היותו של החשוד במעצר עלול לפגוע בחקירה ראויה ויסודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully