וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס הקשישה ב"פגע וברח" בבאר שבע מואשם בהפקרה

רמי שני

16.8.2013 / 11:59

אשר אבוטבול בן ה-28, שנעצר חודש וחצי לאחר דריסתה של לולה אמדור, לא הואשם בהריגה, אלא רק בהפקרה לאחר תאונה ובנהיגה בזמן פסילה. יחד עמו הואשמו שישה בני אדם נוספים

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אשר אבוטבול בן ה-28, בגין דריסתה של לולה אמדור בת ה-85 למוות בתאונת "פגע וברח" בבאר שבע לפני פחות מחודשיים. על אף התאוצאה הקטלנית של התאונה, אבוטבול אינו מואשם בהריגה, אלא בהפקרה לאחר התאונה.

אבוטבול מואשם גם בנהיגה בזמן פסילת רישיון וברכב שאינו מכוסה בפוליסת ביטוח. יחד אתו מואשמים עוד שישה בני אדם בפרשה: אמו, ויקטוריה אבוטבול, בת 60, חברתו לחיים אושרה חג'אג', בת 26, ליאור אדרי בן 23 מאילת, אחותו למחצה ליטל גבאי, בת 20 מאילת, סהר אבוטבול, בן 19, אחיו למחצה של אשר וכן עודד גירד, בן 34, בעל מוסך מנתיבות, שהוא חברו של אבוטבול.

לולה אמדור ז"ל ומשה אמדור עם הנכדה סיגל. יוני 2013. באדיבות המשפחה
לולה ומשפחתה/באדיבות המשפחה

כתב האישום מפרט את האופן שבו פגע אבוטבול באמדור, את הסיוע שקיבל אחר כך משאר הנאשמים ואת חלקם של ליאור אדרי וליטל גבאי בפרשה. השניים מואשמים בכך שלא הזעיקו את שירותי ההצלה לאחר התאונה, על אף שהיו ברכבו של אבוטבול בשעת התרחשותה. אמו וחברתו לחיים נאשמות בכך שהעבירו את המכונית מהמקום שבו השאיר אותה אבוטבול לאחר התאונה למקום מסתור.

גירד מואשם בסיוע להסתרת ראיות ובשיבוש הליכי משפט, אשמה המיוחסת למרבית השותפים לכתב האישום. לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את אבוטבול עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ואת ששת האחרים מבקשת הפרקליטות להשאיר במעצר בית ולהפקיד ערבות כספית עד מתן החלטה אחרת בעניינם.

תאונת פגע וברח בה נהרגה אישה בבאר שבע. יוני 2013. חדשות 24
זירת התאונה/חדשות 24

התאונה אירעה ב-24 ביוני, בעת שחצתה אמדור, תושבת באר שבע, את הכביש בדרך המשחררים בעיר, ככל הנראה לא במעבר חצייה. מחקירת התאונה עלה כי לאחר ששתי מכוניות עצרו ואפשרו לה לעבור, אבוטבול, שהגיע מאחוריהן, עקף אותן ופגע בה, ונמלט מהמקום. רק כעבור חודש וחצי הצליחה המשטרה לאתר את הנהג הפוגע, בזכות המראה שנפלה ממכוניתו בעת התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully