וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח": הולכת רגל בת 85 נהרגה מפגיעת מכונית בבאר שבע

רמי שני

25.6.2013 / 0:04

לולה מריה אמדור נהרגה כשחצתה את דרך המשחררים בעיר. צוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה, אך היא מתה בדרכה לבית החולים. כוחות משטרה עורכים סריקות לאיתור החשוד בדריסה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

חשד לתאונת "פגע וברח" קטלנית בדרום: לולה מריה אמדור, תושבת באר שבע בת 85, נהרגה אמש (שני) מפגיעת כלי רכב חולף בדרך המשחררים בעיר, כאשר ככל הנראה חצתה את הכביש.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר כשהיא במצב אנוש וסובלת מפגיעה רב-מערכתית, אולם היא מתה מפצעיה תוך זמן קצר. הנהג החשוד בפגיעה נמלט מהמקום, וכוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר הנהג וכלי הרכב החשודים כמעורבים בתאונה. פנייה הועברה לעדי ראייה שהיו במקום על מנת שיסייעו באיתור החשוד בפגיעה. פנייה דומה פורסמה גם בדף הפייסבוק של המשטרה.

זירת התאונה בבאר שבע

לפני כשבועיים נהרג הולך רגל בשנות ה-30 לחייו, על פי החשד על ידי נהג שנמלט משוטרים שביקשו לבדוק את מכוניתו ליד מלון "הילטון" בתל אביב. שוטרים ניגשו לבדוק אותו ואז החל הנהג בנסיעה פראית תוך שהוא פורץ את מחסום הכניסה וגם את מחסום היציאה של חניון המלון. במהלך מנוסתו פגע הנהג על פי החשד בהולך הרגל, וזה נפצע קשה ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים איכילוב בעיר. לאחר זמן קצר איתרה המשטרה את בעל המכונית החשוד בפגיעה והוא נחקר.

כשבוע לפני כן, בתאונה שאירעה ברחוב נועם ביפו, נהרג הולך רגל בן 80 מפגיעת משאית, שככל הנראה יצאה מאתר בנייה במקום. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום התאונה נאלץ לקבוע את מותו של הקשיש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועצרה את נהג המשאית ואדם נוסף שהיה עמו. מהחקירה עלה כי ככל הנראה, הקשיש לא חצה את הכביש במעבר חציה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully