וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 47 נהרג מפגיעת כלי רכב ליד חיפה

קובי מנדל

27.5.2013 / 8:14

אדוארד חיימוב נמצא מוטל על כביש 75, בקטע שבין צומת לב המפרץ לבין צומת יגור. הנהג הפוגע, בן 26 ממגדל העמק, הזעיק את כוחות ההצלה והסגיר עצמו למשטרה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

אדוארד חיימוב, תושב נשר בן 47, נהרג הלילה (שני) מפגיעת מכונית בכביש 75, בקטע שבין צומת לב המפרץ לבין צומת יגור. פרמדיקים של מד"א העניקו לחיימוב, שנמצא מוטל על הכביש, טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. בסופן, הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה ביצעה סריקות והציבה מחסומים על מנת לאתר את הנהג החשוד בפגיעה, וכשעה קלה אחרי התאונה הסגיר עצמו למשטרה גבר בן 26 ממגדל העמק, החשוד כנהג הפוגע.

הולך רגל נהרג בתאונת פגע וברח ליד חיפה, 27 מאי 2013. ערן גילווארג
ההרוג נמצא מוטל על הכביש. זירת התאונה ליד חיפה, הלילה/ערן גילווארג

קצין בכיר מאגף התנועה במחוז הצפוני מסר לוואלה! חדשות כי בתחילה היה חשש לכך שמדובר בתאונת פגע וברח, אולם בדיקה ראשונית העלתה כי הנהג הפוגע הוא זה שהזעיק את כוחות מד"א והמשטרה, ולדבריו נמלט מהמקום בשל חשש מצעירים שהחלו לרדוף אחריו עם מכוניותיהם. הנהג, שהגיע לדווח על האירוע בתחנת המשטרה בעיר מגוריו, מוגדר "אדם נורמטיבי" ומשתף פעולה עם חוקריו. הקצין הבכיר הוסיף כי לא ברור מה עשה חיימוב בשעת לילה מאוחרת בכביש כה חשוך.

אין מדובר בתאונה הראשונה מסוג זה המתרחשת החודש. רק ביום רביעי האחרון נפצע הולך רגל באורח בינוני מפגיעת מכונית ברחוב האדמו"ר מבעלז באשדוד. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון לקבלת טיפול רפואי. בוחני מרחב לכיש של המשטרה החלו לחקור את נסיבות התאונה והמשטרה, כשעל פי החשד, הנהג הפוגע נמלט מהמקום.

יום קודם לכן נפצע באורח קל עד בינוני פעוט בן שלוש מפגיעת מכונית בעיר אלעד. נהג המכונית החשוד בפגיעה נמלט מהמקום. מחקירה ראשונית של התאונה עלה כי הילד חצה את הכביש שלא במעבר חציה או ברמזור. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

מוקדם יותר החודש נפצע נער בן 15 באורח קל מפגיעת מכונית ברחוב ויצמן פינת רחוב סוקולוב בחולון בעת שחצה את הכביש עם אופניו. צוות מגן דוד אדום פינה את הנער לבית החולים וולפסון בעיר. נהג המכונית החשוד בפגיעה נמלט מהמקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully