וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסה לרצוח את גרושתו עם יוגורט ושוקולד מורעלים"

גבר משדרות, בעל ידע בביו-רפואה, החליט לרצוח את גרושתו על ידי החדרת רעל מסוכן למזון שלה, כך לפי האישום נגדו. בין היתר הניח שוקולדים מורעלים על השולחן במקום עבודתה

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב שדרות, בגין ניסיון להרעיל את גרושתו באמצעות החדרת רעל קטלני לגביעי יוגורט ולשוקולדים. את העבירות, כך לפי האישום, ביצע כמה פעמים בביתה ובמקום עבודתה של האישה – זאת בשל סכסוך בנוגע לתשלום מזונות. כתב האישום מייחס לנאשם שלושה אישומים בעבירות שונות בהן ניסיון רצח, התפרצות ושיבוש מהלכי משפט.

בשנת 2010, התגרשו הנאשם, אדם בשנות ה-40 לחייו, והמתלוננת, ומאז כאמור התקיימה ביניהם מחלוקת בנוגע לתשלום המזונות לשלושת הילדים המשותפים. נוכח סירובו של האיש לעמוד בתשלום, פנתה האישה להוצאה לפועל וכתוצאה מכך הוטלו עליו הגבלות, בהן איסור יציאה מהארץ ואיסור שימוש בכרטיס האשראי.

לפי כתב האישום, המצב אליו נקלע, הביא אותו להחלטה לרצוח את גרושתו. לשם כך, הצטייד האיש, בוגר תואר ראשון בכימיה ובעל השכלה בתחום הרפואה ובהנדסה ביו-רפואית, באבקת רעל בשם פיקרוטוקסינין (picrotoxinin). מדובר בחומר מסוכן שגורם להתכווצויות ולאיבוד הכרה, ואשר מנה של כעשירית גרם ממנו עשויה להיות קטלנית. מהאישום עולה כי האיש בחר בחומר זה בידיעה שלרופאים ולמשטרה יהיה קשה מאד לאבחן אותו. בין היתר, כדי ללמוד עוד על הרעל, עשה הנאשם חיפוש ברשת האינטרנט. הוא היה מודע, לכאורה, לכך שלרעל טעם מר עז – ולפיכך חיפש דרכים ושיטות למהול אותו במוצרי מזון על מנת לנטרל או להסוות טעם זה.

נתפס כשהיוגורט בידו

כדי להוציא לפועל את תכניתו, לפי האישום, הגיע האיש למקום עבודתה של גרושתו – שם הניח על שולחנה שוקולדים מורעלים. במקרים אחרים הוא החדיר את הרעל הקטלני לגביעי יוגורט שהיו במקרר שבביתה. אף שהצליח במשימתו למקם את הרעל מבלי להתגלות, האישה – שטעמה מהמוצרים המורעלים, שמה לב לטעם המשונה מאוד והפסיקה לאכול. היא אף נתנה לעמיתיה לעבודה לטעום מהשוקולדים, שהעידו על טעם מר ועל תחושת צריבה חמורה במשך שעות.

האירוע האחרון בסדרת ניסיונות הרצח אירע ב-29 ביולי, אז הגיע הנאשם מצויד ברעל לביתה של המתלוננת – כשהוא נוהג במכונית עליה לוחיות זיהוי מזויפת שכן נאסר עליו לנהוג במכונית. למרות צו ההרחקה, הוא נכנס למקום עם עיתון שיסתיר את פניו וכשהוא עטוי רעלה, מרכיב משקפי שמש וחובש כובע עם תוספת בד שכיסתה את עורפו – בין היתר לשם מניעת מגע עם הרעל ומניעת שאיפתו. לרוע מזלו של האיש, כאשר הוא בבית וכשגביע היוגורט כבר בידו – הופיעה מולו בתו, אשר למרות ההסוואה זיהתה אותו. היא פנתה אליו ושאלה אותו למעשיו, וזה – שהבין כי נתפס, השיב שהוא בדיוק הולך. לפי האישום, הנאשם נמלט מן המקום, החליף את בגדיו ונסע למקום עבודתו, שם נעצר. ברכבו נתפס ציוד רב, בין היתר מזרקים, רעל, כפפות, מבחנות ועוד. פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully