וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שם מסיר שומנים בסלט": צעיר נאשם שהרעיל עמיתתו

8.5.2013 / 11:54

עודאי סואעד מהצפון שעבד בארומה בגבעת שמואל נאשם כי הכניס את הרעל לתוך הסלט שהכין לקופאית, לאחר שזו העירה לו על קצב עבודתו. עובד אחר דיווח לה כי הנאשם הרעיל את המנה

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד עודאי סואעד בן 20 תושב כמאנה שבצפון, בגין שימוש ברעל מסוכן. סועאד נאשם כי החדיר רעל מסוכן לתוך סלט שהכין לקופאית בארומה שהעירה לו על קצב עבודתו. הפרקליטות ביקשה להורות על הארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

מכתב האישום שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, עולה כי בסוף החודש האחרון התבקש הנאשם, שעובד כטבח במסעדת ארומה בגבעת שמואל, מעובדת אחרת להכין לה סלט במטבח. לאחר שהמתלוננת, העובדת במקום כקופאית, הרגישה שהוא מתמהמה בהכנת המנה היא האיצה בו שיזדרז. על פי כתב האישום הדבר הרגיז אותו ותוך כדי הכנת הסלט התיז לתוכו מסיר שומנים, מסוג "SUMA GRILL D9", סיים את הכנת הסלט ערבב אותו, ארז אותו כמקובל והגיש אותה למתלוננת.

המתלוננת לקחה את הסלט ויצאה איתו בתום משמרתה לביתה. לאחר שהתחילה לאכול את הסלט, התקשר אליה עובד אחר מהמסעדה ותיאר בפניה כי הנאשם סיפר לו שהוא הכניס לתוך הסלט מסיר שומנים, כך שהיא לא הספיקה לאכול ממנו הרבה. למרות זאת המתלוננת לא חשה בטוב והקיאה פעמיים.

היא הגישה נגדו תלונה לפני כשבוע ויומיים לאחר מכן הוא נעצר על ידי משטרת מרחב דן. במהלך החקירה קשר עצמו החשוד למעשים אך ציין שעשה זאת בטעות ובתום לב, ולא מתוך יצר נקמנות. למרות זאת, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully