וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 14 רצח את סבתו בגרזן, נסע לבאולינג ואכל פיצה

הנער אנטוניו בארבו הודה ברצח מדרגה ראשונה של הקשישה ברברה אולסון בביתה בוויסקונסין. חבר סייע לו להלום בה בפטיש. בארביו הביע חרטה על מעשיו אך נידון למאסר עולם

יח"צ - חד פעמי

נער מוויסקונסין נידון למאסר עולם אחרי שהורשע ברצח אם-סבתו, בת 78. אנטוניו בארבו, בן 14, הודה ברצח מדרגה ראשונה של ברברה אולסון בביתה בעיר שבויגן פולס, בספטמבר 2012.

בעדותו, סיפר בארבו לבית המשפט כי היכה את הסבתא בגרזן, בזמן שחברו, נתן פאפה, גם הוא בן 14, היכה את האישה בפטיש. לדברי התביעה, השניים פרצו לביתה של הקשישה כדי לשדוד אותה.

כל אחד מהנערים היכה את אולסון כמה פעמים, ובסך הכל נקבע שהיא ספגה 27 חבטות עד שמתה. לאחר הרצח בארבו והחבר גנבו מביתה של הקשישה תכשיטים, ארנק וכסף במטבעות. הם גנבו את מכוניתה ונסעו לאולם באולינג, שם אכלו פיצה ועישנו סמים. לאחר מכן ניסו לשים את הגופה בתא המטען, אך לא הצליחו, ונאלצו לכסות את הגופה בסדין ולהותיר את כלי-הרכב במוסך.

בעת הרצח, בארבו הוגדר עציר נמלט ממוסד לעבריינים צעירים. בעדותו, הביע חרטה על מעשיו וניסה להקריא הצהרה אך פרץ בבכי. בני משפחתו, כולל סבתו – בתה של הנרצחת - טענו כי הוא לוקה בהפרעה רגשית, ולכן אין לגזור עליו מאסר עולם.

בהקראת גזר הדין, אמר השופט, טימותי ואן אקרן: "ב-24 שנותיי על כס השיפוט, מעולם לא חזיתי בדבר כזה, ומעציב אותי מאוד לראות מישהו בגיל הזה נכנס למערכת. אני מצטער שזה חייב לקרות". בית המשפט קבע כי בארביו יוכל להגיש בקשה לחנינה בגיל 50.


לקריאה נוספת
בריטניה: מתה לבד בביתה – החתולים אכלו את גופתה
התאבד לעיני אשתו, שעה לאחר שילדה את בנם
צפו: דלתות תאי כלא נפתחו "בטעות", האסירים חגגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully