וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מתה לבד בביתה – החתולים אכלו את גופתה

ג'נט ויל הייתה אוהבת חיות מושבעת והקיפה את עצמה בכלבים וחתולים. במשך שבועות ארוכים הייתה מוטלת גופתה מבלי שאיש ידע על כך – מלבד חבריה הפרוותיים שנותרו ללא מזון

אהבה עד המוות: ג'נט ויל, ממחוז המפשייר שבדרום בריטניה, סיימה לאחרונה את חייה באופן עצוב במיוחד, כשחבריה הטובים ביותר לצד גופתה – ועליה. ויל בת ה-56 התגוררה לבדה בעיירה רינגווד, אולם טיפלה בחתולים ובכלבים שהיו עבורה בני משפחה. לפי דיווחים של כלי התקשורת בבריטניה היום (שלישי), גופתה נמצאה בביתה כשחלק מאיבריה "אכולים ונגוסים", כהגדרת החוקרים. במשך שבועות ארוכים איש לא ידע על מותה, עד ששכניה הבחינו בערימת הדואר שהצטברה בתיבה והבינו כי לא ראו אותה זמן רב.

השוטרים שנכנסו לבית דרך אחד החלונות הבחינו מיד ברצה המזוהמת ובריח עז שהיה בחדרים, שלא אווררו במשך תקופה שנעה בין כמה שבועות לשלושה חודשים. דייב אייבי, אחד מהם, סיפר כי כמה חיות הסתובבו בבית, אולם מספר רב יותר של חתולים וכלבים נמצאו מתים לאחר שלא קיבלו מזון זמן רב. כשהגיע למטבח, הוא נתקל במראה הקשה ביותר – גופתה של ויל הייתה מוטלת שם, כשחלק מהאיברים לא במקומם.

"בעלי החיים היו סגורים בתוך שני חדרים במשך שבועות רבים, ייתכן שכמה חודשים", אמר הפתולוג קית ווייזמן. על המחזה שעמו נאלצו להתמודד השוטרים הוסיף: "זו הייתה חוויה לא נעימה לחלוטין מכיוון שהיה ברור שחלק מהאיברים בגופה היו חסרים. הם נאכלו על ידי בעלי החיים".

שכניה של ויל סיפרו כי בעלה עזב את הבית בשנה שעברה, והעידו כי היא חיה חיים עריריים. פתולוג נוסף שבדקת את המקרה, ד"ר ויפול פוריה, מצא כי האישה מתה ככל הנראה בגלל מחלת ריאה כרונית. סברות אחרות שהועלו נשללו על ידי עמיתו ווייזמן, שהסביר כי אין חשד לתקיפה – מצד בני אדם או בעלי החיים האהובים – וכי ויל מתה מוות טבעי. "אין כל ראיה המצביעה על כך שהיא הותקפה על ידי החיות בעודה בחיים", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully