וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שרף את בתו למוות כי הכירה גברים בפייסבוק

האב תושב סילוואן בן 53, נאשם כי רצח את בתו בת ה-17 על גג ביתו בירושלים. על פי כתב האישום, האב שפך חומר דליק על מנגל בוער לידו ישבה הבת, וזו עלתה באש ונפלה מהגג

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב סילוואן בן 53, הנאשם ברצח בתו ה-17, לאחר ששמע, לטענתו, כי היא מקיימת קשרים רומנטיים עם גברים אותם הכירה בפייסבוק. המעשים לכאורה נתפסו על ידי האב כמופקרים ופוגעים בכבוד המשפחה, לכן החליט לרצוח אותה.

על פי כתב האישום, הבת, שהתגוררה בהוסטל לנערות בעכו, השתכנעה על ידי אביה להגיע לביקור בן כמה ימים בבית המשפחה בסילוואן, לארוחה לרגל חודש הרמדאן. במהלך הביקור שלחה הנערה הודעות SMS לחבריה בהוסטל, בהם הביעה את חששותיה כי אביה עומד לפגוע בה. לאחר יומיים הודיע האב לבת כי אין בכוונתו לאפשר לה לחזור להוסטל.

נפלה מהקומה הרביעית ונהרגה- בית משפחת קראעין בסילוואן, יולי 2013. טלי מאייר
בעודה בוערת התקרבה הבת אל המעקה ונפלה אל מותה. בית המשפחה/טלי מאייר

מכתב האישום עולה עוד כי לצורך מימוש תכניתו רכש האב בקבוק ובו נוזל דליק – טינר – המשמש לדילול צבע, והחליט כי ירח את בתו על ידי הצתת גופה על גג בית המשפחה. ואכן, המשפחה ערכה סעודת "על האש" על גג הבניין, שם הציב האב מנגל קטן עם פחמים, ומסביבו ארבעה כיסאות. במהלך הערב הוא התיז על הפחמים מעט מהטינר והדליק אותם עם מצית. חלק מהגחלים נדלקו והאש היתמרה בגובה של כ-30 סנטימטרים. בשלב מסוים, כשהבת התיישבה על הכיסא הקרוב למנגל הבוער התיז האב את כל הטינר לעברה, מעל האש הבוערת, וכתוצאה מכך זו אחזה בגופה של המנוחה. היא קמה בבהלה מהכיסא ותוך שניות, בעודה בוערת, היא הגיעה אל המעקה ונפלה אל מותה.

נפלה מהקומה הרביעית ונהרגה- בית משפחת קראעין בסילוואן, יולי 2013. טלי מאייר
האב אמר לבנו: "אם מישהו שואל אותך מהמשטרה 'מה קרה' תגיד שאני אמרתי לה 'אל תשחקי בטינר'"/טלי מאייר

לאחר המקרה נוצרה התקהלות במקום נפילת הנערה, ולמקום הגיעו כוחות מד"א ומשטרה. בשלב זה, עולה מכתב האישום, האב אמר לבנו: "אם מישהו שואל אותך מהמשטרה 'מה קרה' תגיד שאני אמרתי לה 'אל תשחקי בטינר'. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של האב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully