וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בוחנת: הנערה שמתה בירושלים הופלה בכוונה?

22.7.2013 / 11:17

נמשכת חקירת נסיבות נפילת הנערה בת ה-17 מקומה רביעית בכפר סילוואן. בין היתר, נבדק חשד כי מדובר במעשה מכוון, על רקע פגיעה בכבוד המשפחה. בטרם נפלה שמלתה התלקחה

נמשכת חקירת המשטרה אודות נסיבות נפילת הנערה בת ה-17 הלילה (שני) מגג בניין מגורים בכפר סילוואן שבמזרח ירושלים. במשטרה בוחנים כמה כיווני חקירה, בהם גם שמדובר במעשה מכוון שנעשה לה, על רקע פגיעה בכבוד המשפחה. גורמים בכפר מסרו כי תמוה שבזמן שצוותי ההצלה ניסו להציל את הנערה, בני משפחתה הקרובה כמו אביה, לא שהו לידה.

נפלה מהקומה הרביעית ונהרגה- בית משפחת קראעין בסילוואן, יולי 2013. טלי מאייר
הנערה נפלה מגובה ארבע קומות ונהרגה. הבניין שממנו נפלה/טלי מאייר

מהחקירה הראשונית עלה כי בני משפחתה של הנערה עשו "על האש" על גג הבניין שבו הם מתגוררים כחלק מחגיגות הרמדאן. במהלך האירוע שמלתה של הנערה התלקחה, היא איבדה שיווי משקל ונפלה מגובה ארבע קומות אל מותה. דרור עיני, פראמדיק מד"א שטיפל בנערה, סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו נערה עם כוויות רבות בפנים, בראש, בחלק הקדמי של הגוף ובידיים. היא נפלה מגובה רב. מצאנו אותה ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

נפלה מהקומה הרביעית ונהרגה- בית משפחת קראעין בסילוואן, יולי 2013. טלי מאייר
מותה נקבע במקום/טלי מאייר

למרות שני המשפחה לא היו לידה, עשרות מתושבי הכפר התקבצו הבוקר סביב הבניין שבו אירעה מה שנחשב כרגע לתאונה מצערת. הם מספרים כי הנערה שיחקה עם מיכל הנוזל הדליק ששימש להדלקת המנגל, ואש אחזה בשמלתה. "הכול קרה בשניות", סיפר אחד מקרוביה שהיה במקום בזמן האסון. "סביב 01:15 בלילה אחיה, בן 16, ואביה עשו על האש. היא שיחקה עם מכיל טרפנטין. אביה אמר לה כמה פעמים להפסיק לשחק עם זה. בשלב מסוים הלהבות אחזו במכל והוא התלקח על הבגדים שלה. היא צעקה 'אבא אבא תעזור לי' והתחילה לרוץ. הוא ניסה לכבות אותה עם שמיכה אבל היא נתקעה במעקה בטיחות של הגג, נפלה ארבע קומות ונהרגה. זה סיפור עצוב".

קרוביה של הנערה סיפרו כי הייתה בחורה שקטה וחברותית, אשר למדה בבית ספר פרטי במזרח העיר. הוריה התגרשו וחיו בנפרד. "היא ואחיה הצעיר חיו חלק מהזמן אצל האבא וחלק אצל האמא. האמא התחתנה שוב והאבא עדיין חי לבד. התחושות במשפחה קשות. זה מוות מיותר. אולי המסר שלנו לציבור זה לא לשחק באש. להסביר לילדים מה המשמעות והסכנות בזה".

השמלה התלקחה במנגל על הגג - הנערה נפלה אל מותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully