וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד: רצח את ארוסתו ואמה – ופצח בריקודים

טספול האקלה התאילנדי זעם על אשתו לעתיד ובמהלך ויכוח שלף רובה וירה בה, ומיד אחר כך גם באמה. מצלמות האבטחה תיעדו אותו יוצא מהזירה כשהוא צוהל. המשטרה מנהלת מצוד אחריו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

ריקוד קטלני במקום ריקודי חתונה: טספול האקלה, תושב צ'ונבורי שבמחוז מואנג, חשוד כי רצח ביום חמישי האחרון את בת זוגו ואת אמה, 20 ימים לפני חתונתו המיועדת. האקלה, בן 35, היה עם ארוסתו קוולין הונג-תונג בת ה-28 ועם אמה ווימול בת ה-48 במחסן לחלקי חילוף, כאשר ויכוח פרץ בין שני הצעירים.

תאילנד: רצח את חברתו ואמה - ורקד מול הגופה. צילום מסך
הונג-תונג ידעה כי בעלה לעתיד הוא בעל מזג חם. האקלה רוקד מול הגופות/צילום מסך

קליאנט נמסואן, חברתה של הונג-תונג הצעירה, סיפרה כי האחרונה טלפנה אליה וביקשה ממנה להגיע למקום מכיוון שחששה ממעשיו של בן זוגה. לדברי נמסואן, חברתה הייתה מודעת למזגו החם של הארוס שלה, וכן לעובדה כי הוא מחזיק ברשותו רובה. בתום דקות ארוכות של ויכוח סוער שלף לפתע האקלה את כלי הנשק וירה שלוש פעמים בארוסתו. אמה המבוהלת ניסתה להימלט מהמקום, אולם האקלה הזועם הספיק לירות גם בה שלוש פעמים. השתיים מתו במקום.

נמסואן העידה כי האקלה לא הראה כל סימן של חרטה לפני שברח מהזירה, תוך כדי שהוא אומר: "כולם מוזמנים להיות עדים". המשטרה בחנה את סרטי מצלמות האבטחה שתיעדו את המעשה, ובהם נראה האקלה יורה בשתי הנשים – ואז יוצא מהמקום בריקודים. מיד אחר כך הוא נכנס בחזרה למחסן, אמר דבר מה שאינו ידוע ואז יצא שוב ונעלם.

לדברי מפקד המשטרה המקומית קאצ'ה טטסרט, העומד בראש צוות החקירה, כעת פועלות הרשויות במטרה לאתר את החשוד ברצח בהקדם האפשרי. קאצ'ה ציין כי כוחות הביטחון יגיבו בהתאם אם האקלה ינסה להתנגד למעצרו בדרך כלשהי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully