וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד: חשוד ברצח וחטיפה נהרג מאש ה-FBI

11.8.2013 / 6:11

ג'יימס דימאג'יו חשוד כי רצח את ידידתו ובנה לפני כשבוע וחטף את בתה בת ה-16 של ידידתו לשממה באיידהו. רוכבים שעברו במקום הזעיקו את המשטרה, ודימאג'יו נורה למוות

פרשת רצח וחטיפה בארה"ב: בתום מצוד של ימים אחר ג'יימס לי דימאג'יו תושב קליפורניה שנחשד בהריגת ידידתו ובנה ובחטיפת בתה בת ה-16 דימאג'יו נורה הלילה (ראשון) למוות על ידי הבולשת הפדרלית בארה"ב (FBI) באיידהו. השריף של סן דייגו מסר כי הנערה, האנה אנדרסון בת ה-16 שנעדרה מאז יום ראשון שעבר, ניצלה. דימאג'יו, בן 40, נהרג על ידי סוכן FBI בעת שניסו לעצור אותו לידי נהר מורהד במרכז איידהו. דימאג'יו היה ידיד המשפחה והילדים ראו בו כדודם.

אנדרסון אותרה עם דימאג'יו בשטח – שממה שלא ניתן להגיע אליה עם רכב - ונמסר כי היא במצב טוב. היא נלקחה לבית החולים ובהמשך היום תיפגש עם אביה. לא נמסרו פרטים נוספים על נסיבות מותו של החשוד והמשטרה צפויה לכנס היום מסיבת עיתונאים בנושא.

דימאג'יו היה מבוקש בעקבות המוות של כריסטינה אנדרסון בת ה-44 ובנה בן השמונה אית'ן שנראו לאחרונה לפני כשבוע. בנוסף, הוא נחשד בכך שהצית את ביתו שלו שבדרום קליפורניה יום אחרי הרצח. השריף של סן דייגו אישר אתמול כי הגופה שנמצאה בבית הייתה של אית'ן, אך לא נמסרו פרטים על האופן בו השניים מתו. דימאג'יו קנה ערכת מחנאות לפני כמה שבועות וככל הנראה תכנן את הפשע ואת בריחתו זה זמן רב.

האנה ואית'ן אנדרסון, שנחטפה ונרצח על ידי ג'יימס דימאג'יו באיידהו, אוגוסט 2013. רויטרס
עובר אורח לא הבחין בכל סימן לכך שהילדה במצוקה או מוחזקת בניגוד לרצונה. האחים האנה ואית'ן אנדרסון/רויטרס

כמה רוכבי סוסים הבחינו בדימאג'יו ובנערה ביום רביעי והזעיקו את כוחות הביטחון. אחד מהרוכבים סיפר למשטרה כי החליף מספר מילים עם השניים ולא הבחין בכל סימן לכך שהילדה במצוקה או מוחזקת בניגוד לרצונה. הוא הוסיף כי דימאג'יו התנהג מוזר, אך לא באופן מדאיג. 150 אנשי הכוחות המיוחדים בשילוב מסוקים הגיעו לאזור. המשטרה חיפשה אחד רמזים בשביל ומצאה את מכוניתו של דימאג'יו, כשהיא מכוסה בסבך וללא לוחיות הרישוי.

"האנה בטוחה וזו התרחיש הטוב ביותר שקיווינו לו", אמרה אנדראה דירדן, דוברת מטעם השריף המקומי. "כעת היא נבדקת בבית החולים, מומחים מטעם ה-FBI עובדים עמה ועם משפחתה כדי להשיג להם את הסיוע שהם נזקקים לו", הוסיפה דוברת הבולשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully