וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמת עם אישה בתור למקדונלד'ס – ונדקר בישבן

רבקה סימונס מפלורידה הייתה כנראה רעבה במיוחד כאשר החלה לריב עם מוחמד אבודקר על מקומה בתור. כשניסה לחטוף ממנה את מפתחות מכוניתה, היא לימדה אותו לקח כואב - ונעצרה

כמעט מת – מרעב: רבקה סימונס, בת 45 מפלורידה, הייתה כנראה רעבה במיוחד כאשר נכנסה ביום רביעי בבוקר ל"דרייב אין" של מקדונלד'ס בעיירה ריוורוויו. כל כך רעבה, עד שהתקשתה להשתלט על עצמה בוויכוח שפרץ עם מוחמד אבוקדר בן ה-35, שהמתין גם הוא במכוניתו בתור לרכוש את ארוחת הבוקר שלו.

לפי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים בפלורידה, העימות בין השניים נסב סביב השאלה מי ביניהם הוא הראשון בתור. בשלב מסוים התלהטו הרוחות, וסימונס החליטה לצאת ממכוניתה על מנת ללמד את אבוקדר לקח. בעזרת סכין שהייתה בידה היא החלה לשרוט את מכסה המנוע של מכוניתו. בתגובה לכך, ניסה אבודקר לחטוף מידיה את המפתחות למכוניתה כך שלא תוכל לעזוב את המקום. אז, למרבה הפתעתו ולמרבה חוצפתה, היא דקרה אותו בישבנו.

שעה קלה לאחר מכן מצאה עצמה סימונס סועדת את הארוחה שאליה מיהרה כל כך – אולם בבית המעצר, במקום במסעדת המזון המהיר. היא חשודה בתקיפה בנסיבות מחמירות עם כלי נשק קטלני ובגרימת נזק לרכוש. אבודקר נפצע קלות ולא נזקק לטיפול רפואי משמעותי. כעת נותר לקוות כי בפעם הבאה שתמתין סימונס בתור כלשהו, היא תדע להתאזר בסבלנות ולשמור את הידיים בכיסים, או על ההגה.

(עדכון ראשון 22:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully