וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: גופת גבר נמצאה במקפיא שבדירת חברתו

ג'פרי קורבר בן ה-58 נעדר במשך שנתיים. אמש הודיעה משטרת קליפורניה כי גופתו אותרה במקפיא שבדירת בת זוגו. על פי החשד, בנה - עבריין מורשע - רצח והיא סייעה בהסתרת הגופה

משטרת קליפורניה איתרה גופת אדם שנעדר במשך שנתיים במקפיא שבדירת בת זוגו, כך הודיעו אמש (חמישי) הרשויות במדינה. לדברי מפקד משטרת ונטורה, דארין שינדלר, השוטרים מצאו את גופתו של ג'פרי קורבר בחודש יוני לאחר שחיפשו בדירת חברתו, מארי "פרנצ'סקה" הנאן, במסגרת חקירת הרצח. כעת, מחפשים במשטרה מידע נוסף אודות הנאן, בת ה-66, ובנה מייקל ברסנק בן ה-49.

בהודעת המשטרה נמסר כי ההערכה היא שברנסק הוא שרצח את קורבר בן ה-58 בדירתה של אמו והיא סייעה לו להחביא את הגופה. עם זאת, במשטרה סירבו למסור פרטים נוספים מחקירת הרצח. ברסנק נמצא כעת בבית הכלא בוונטורה לאחר שהפר את תנאי שחרורו ממעצר שהוטל עליה בעקבות הרשעה הקשורה בסמים. אמו, הרשומה כעורכת דין באתר לשכת עורכי הדין של מדינת קליפורניה, טרם נעצרה. גם המאמצים להשיגה בטלפון לא הועילו.

על היעדרותו של קורבר דיווח אחיו ביולי 2011 לרשויות בעיר הנופש לגונה ביץ'. המשטרה בעיר ניסתה לאתר את קורבר, שלפי המידע שהיה ברשותה היה מובטל ונהג לבלות את מרבית זמנו בטיולים במדינה ובבילוי עם חברים. סמוך לדיווח על היעדרותו של קורבר, הגיעו השוטרים לדירתה של הנאן ותשאלו אותה במשך שעתיים לאחר שהבינו כי בין השניים היה קשר רומנטי. כמו כן, מצאו השוטרים מכתבים עבור קורבר שהגיעו לתיבת הדואר של הנאן. מכוניתו של קובר אותרה בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס. עם זאת, כאמור, רק לפני קצת יותר מחודש אותרה הגופה במקפיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully