וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 נדרסה למוות בצפון, בן שנתיים נהרג בלוד

הילדה נהרגה לאחר שנפגעה על ידי ג'יפ בכפר בית ג'אן שבגליל העליון. אביה, רופא במקצועו, ניסה להחיותה ללא הצלחה. הפעוט נפגע ממיניבוס בלוד ובתום מאמצי החייאה נקבע מותו

טרגדיות אמש (רביעי) בתאונות דרכים בגליל העליון ובמרכז הארץ: ילדה בת שבע מהכפר בית ג'אן שבגליל העליון נהרגה לאחר שנפגעה על ידי כלי רכב בכפרה ופעוט בן שנתיים גם הוא נהרג מפגיעת רכב בלוד.

המקרה הראשון אירע סמוך לשעה 20:00 כאשר כלי רכב פגע ברמק חיר בת השבע בכפר הדרוזי שבגליל. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג הרכב הפוגע מסוג ג'יפ, תושב הכפר בן 58, סיים לשוחח עם שכניו ופתח בנסיעה. לאחר כמה שניות שמע חבטה, יצא מהרכב והבחין בילדה. אביה של הילדה, רופא במקצועו, שמע את החבטה והגיע למקום. הוא הבחין כי הפצועה היא בתו והחל לבצע בה החייאה עד שצוות מד"א הגיע למקום. הצוות המשיך בפעולות ההחייאה, פינה אותה לבית החולים בנהריה אולם שם נקבע מותה.

כשעה לאחר מכן נפגע באורח קשה פעוט בן שנתיים מלוד בתאונת דרכים נוספת. הוא הובהל למרפאה בשדרות הציונות בעיר והמשטרה פתחה בסריקות אחר הרכב הפוגע. לאחר פעולות החייאה ארוכות נאלצו לקבוע את מותו של הפעוט, כפי שמתאר רפי פרגון פרמדיק של מד"א: "הוזנקנו למקרה של תינוק שהגיע למרפאה בעיר לוד כשהוא מחוסר הכרה. כשהגענו למקום, ראינו תינוק כבן שנתיים עם פגיעת ראש קשה ופגיעות נוספות בגופו, מחוסר הכרה וללא דופק. הצטרפנו לפעולות ההחייאה של הצוות הרפואי במקום, פעולות שכללו גם מתן תרופות. בעקבות הפגיעות הקשות ולאחר פעולות החייאה ממושכות למעלה מחצי שעה, נאלצנו לקבוע את מותו".

מחקירה ראשונית עולה כי התאונה אירעה בכביש עפר בשכונה בעיר. נהג מיניבוס, תושב העיר, פגע בילד וגרם לפציעתו. המיניבוס נמצא במקום התאונה וחוקרי המשטרה החלו בחקירת האירוע שנסיבותיו טרם התבררו. המשטרה מתחקרת את הנהג ובודקת בין השאר מי מבין בני משפחתו של התינוק היה במקום עם הילד בזמן שהתאונה קרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully