וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בשבוע: הרוג בתאונה ב"כביש המנהרות"

7.8.2013 / 17:37

ההרוג, בן 35, נפצע תחילה אנוש בהתנגשות בין טנדר לאוטובוס בירושלים. בבית החולים נקבע מותו. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו. בסוף השבוע נהרג אדם שהתנגש עם רכבו בקיר במקום

פלסטיני בן 35 נהרג אחר הצהריים (רביעי) בהתנגשות בין אוטובוס וטנדר במנהרת הר הצופים בירושלים. הוא נפצע תחילה באורח אנוש ופונה לחדר המיון של בית החולים הדסה הר הצופים שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. ארבעה פצועים נוספים, בהם פצוע קשה ושלושה פצועים קל עד בינוני, פונו אף הם לבית החולים. ארבעה נוסעים שהיו לכודים בטנדר חולצו וטופלו במקום על ידי חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף ירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטנדר שהתנגש באוטובוס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחום ברנשטיין, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירת התאונה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ורכב מסחרי. כוחות כיבוי פעלו לחילוץ לכודים מהרכב המסחרי, אני וחובשים נוספים מיחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' הענקנו טיפול רפואי לנפגע באורח אנוש ולנפגע באורח קשה שישבו בקדמת הרכב. כמו כן, טיפלנו בכמה נפגעים נוספים שישבו ברכב מאחור ובאוטובוס שהיה מעורב בתאונה. למרבה הצער, נקבע מותו של הפצוע אנוש בבית החולים הר הצופים".

תאונה במנהרת הר הצופים. אוגוסט 2013. איחוד הצלה
האוטובוס שנפגע קלות בחלקו האחורי/איחוד הצלה

בסוף השבוע אירעה תאונה קטלנית נוספת במנהרת הר הצופים. נהג כבן 30 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בקיר סמוך לשדרות האוניברסיטה, לכיוון מעלה אדומים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בפצוע פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, שם מת מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי התאונה, שהתרחשה סמוך למלון דן, אירעה ככל הנראה לאחר שנהג איבד שליטה על רכבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמשת הטנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully