וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בכביש 6 נטמנו: "פרח צעיר, עיניים טובות"

5.8.2013 / 18:40

ארבעת הצעירים שנהרגו בתאונה אתמול הובאו למנוחות בנוכחות מאות חברים וקרובי משפחה. אביו של יונתן תורג'מן: "חלק ממני מת היום". מפקדו של כפיר דהרי: "נסיבות טרגיות"

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

מאות חברים וקרובי משפחה ליוו אחר הצהריים (שני) בדרכו האחרונה את יונתן תורג'מן, בן 21 מרחובות, שנהרג בתאונה הקטלנית אתמול בכביש 6. במהלך ההלוויה, שנערכה בבית העלמין ברחובות, אמר אביו של יונתן: "אהבתי אותך מאוד, אתה כבר חסר לי מאוד, מה יהיה מחר?". האב הוסיף: "סלח לי אם החסרתי ממך דבר. יוני, חלק ממני מת היום. זה קשה מאוד".

"אתמול בדרך הביתה התקשרתי לאמא והיא אמרה שהיא לחוצה כי הייתה תאונה ולא התקשרת", ספד לו אחיו. "חיפשנו בבתי חולים ולא מצאנו אותך. אחרי שעתיים, הגיעה ניידת ובישרה לנו את הבשורה הקשה. עליתי לחדר שלך וראיתי את כל הדברים שלך ואמרתי לך 'חזור', אבל אתה לא תחזור. מה שנשאר לנו זה להתאבל עליך". הוא הוסיף: "תמיד לקחת הכל בקלות. אף פעם לא שמעתי ממך מילה רעה על אדם אחר. היה לך פוטנציאל כל כך גדול עם ישראל איבד חייל - עוד לא התגייסת".

הלווייתו של יונתן תורג'מן שנהרג בתאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013. יותם רונן
הלווייתו של יונתן תורג'מן ברחובות, היום/יותם רונן

אחיו של יונתן סיפר כי הוא נהג להתנדב במד"א והיה פעיל במסגרת תנועת נוער. "אפשר להתנחם בהמשכיות שלך. היו לך כל כך הרבה חניכים שימשיכו בדרכך", אמר ופנה לחניכים: "תמשיכו בבקשה את דרכו של יונתן". לדבריו, "אני כל כך שמח שהאחיינים שלך זכו לזמן איכות איתך. איזה אח היית, תמיד ידעתי שאפשר לסמוך עליך, תמיד עזרת בשקט בלי לעשות עניין. אחי, אחי, אחי בדם, ורבי שהיה גדול ממני בתורה. צר לי עליך אחי יונתן, נעמת עלי מאוד. אני אוהב אותך מאוד".

אח אחר אמר: "מה אני עושה פה? אני לא מאמין. יוני, גדלתי איתך בתור ילד. היית ילד כל כך טוב. אני אוהב אותך ותמיד אוהב אותך. אתה כבר חסר לי, אני אקח אותך כל החיים. איך היית מחייך ומאושר לראות אותי ולדאוג לי. אתה לא הולך, אתה נמצא קרוב אלי. אי אפשר לקלוט כי אתה כל כך חי, כל כך פעיל. אי אפשר לקלוט שאתה כבר לא חי ולדבר עליך בלשון עבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הלווייתו של כפיר דאהרי שנהרג בתאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013. יותם רונן
הלווייתו של כפיר דהרי, היום/יותם רונן

ראש ישיבת הדרום בה למד שלוש שנים ספד גם הוא ליונתן. "הכרנו אותך כפרח צעיר עם רצון כל כך גדול לתרום", סיפר. "אהבנו אותך, אהבנו לשוחח איתך. המכות האלו שאנו מקבלים - אי אפשר לשאת אותן. נשמות יקרות כל כך שעולות למעלה. אנחנו לא יכולים להמשיך. אנחנו כואבים אבל כל אחד מאיתנו אחרי ההלוויה הקשה הזו ייקח את הכלים הבסיסיים הללו בנהיגה לשמור על המהירות, לא לדבר בטלפון. אנחנו לא חורצים דין אבל מישהו עשה טעות. קשה עלינו הפרידה ממך".

"התאונה הטרגית שינתה את התכנית"

במקביל נערכה הלווייתו של סמ"ר כפיר דהרי, בן 22 מיבנה, שנהרג גם הוא בתאונה – כשבועיים לפני שחרורו מצה"ל. מאות חברים, קרובי משפחה וחיילי חטיבת גבעתי בה שירת ליוו את כפיר בדרכו האחרונה בבית העלמין הצבאי ברחובות. דהרי, שהיה אמור לחגוג בעוד כמה ימים את יום הולדתו ה-23, הותיר אחריו אישה – רעות – לה נישא לפני כשנה ותינוק בן תשעה חודשים.

מפקד הגדוד בו שירת דהרי ספד לו. "לצערי הרב, אנחנו נפרדים ממך בנסיבות טרגיות. לצד הדמות הקשוחה, ראיתי עיניים טובות. חזרת לשבוע לפני השחרור והתאונה הטרגית שינתה לצערי את התכנית". הוא פנה לבני משפחתו של דהרי ואמר: "אין לי מילים לנחם אתכם, משפחה יקרה". דודו של כפיר אמר: "באנו ביום הזה להיפרד ממך. כל האנשים הללו באו להיפרד ממך. כשאדם נפטר, רואים את כל האנשים שבאים ובוכים. אנחנו יודעים מי אתה ומי היית. אלוהים לקח את השושן הכי יפה שיכול להיות. אתה איש אמונה, איש טוב, אבא יקר, שהשארת בן קטן שלא יכיר אותך. כפיר היקר, אנחנו נפרדים ממך. תהיה למעלה מליץ יושר בעבור בנך, אשתך והוריך ובעד כולנו".

יריב ברק ההרוג השלישי מהתאונה בכביש 6. באדיבות המשפחה
יריב ברק/באדיבות המשפחה

בתאונה הקשה שאירעה סמוך למחלף שורק בכביש חוצה ישראל נהרגו גם רב"ט חי בן נעים, בן 19 מראשון לציון, ויריב ברק, בן 28 גם הוא מראשון לציון. שניהם הובאו למנוחות מוקדם יותר היום. למעלה מ-30 בני אדם נפצעו בתאונה, כאשר אוטובוס עמוס בנוסעים של חברת מטרופולין שהיה בדרכו מראשון לציון לבאר שבע התנגש במשאית שחנתה בצד הדרך. 14 מהפצועים נזקקו לטיפול רפואי ופונו לבתי החולים השונים. שני הנהגים נחקרו ורישיונם נשלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן נעים/מערכת וואלה!, צילום מסך
קברו של יונתן תורג'מן שנהרג בתאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013. יותם רונן
קברו של יונתן תורג'מן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully