וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפני השחרור מצה"ל: כפיר נהרג בתאונה הקטלנית

5.8.2013 / 0:01

סמ"ר כפיר דהרי, שעמד לחגוג את יום הולדתו ה-23, נהרג בתאונה בכביש 6. הוא הותיר אחריו אישה, לה נישא לפני שנה, ותינוק בן 9 חודשים. הרוג נוסף בתאונה: רב"ט חי בן נעים

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, אבי כהן; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

בבית משפחת דהרי ביבנה התאספו אמש (ראשון) עשרות חברים וקרובי משפחה שמתקשים לעכל את הבשורה המרה על מותו של בן המשפחה, סמל ראשון כפיר דהרי, שנהרג בתאונה הקטלנית מוקדם יותר בכביש 6. דהרי, שהיה אמור לחגוג בעוד כמה ימים את יום הולדתו ה-23 ולהשתחרר בעוד שבועיים מצה"ל, הותיר אחריו אישה – רעות – לה נישא לפני כשנה ותינוק בן תשעה חודשים. אחיו הקטן של דהרי, שסבל מדלקת קרום המוח, הלך לעולמו לפני שבע שנים. הלווייתו של דהרי תיערך מחר בשעות אחר הצהריים בבית העלמין ברחובות.

התאונה הקשה אירעה כאשר נהג אוטובוס של חברת מטרופולין התנגש במשאית שחנתה בצד הדרך באזור מחלף שורק. כתוצאה מההתנגשות, נהרגו ארבעה בני אדם בהם סמ"ר דהרי וטוראי חי בן נעים, בן 19 מראשון לציון. לאחר מותו הועלה בן נעים לדרגת רב-טוראי. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין בראשון לציון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נישאו רק לפני כשנה. דהרי עם אשתו רעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאונה הקשה נפצעו לפחות 30 בני אדם, בהם 14 שנזקקו לטיפול רפואי ופונו לבתי החולים השונים. שני הנהגים נחקרו באזהרה ושוחררו בהפקדת ערבות. רישיונם נשלל. עורך הדין יעקב שקלאר המייצג את נהג האוטובוס, כבן 60, אמר כי מרשו שיתף פעולה בחקירה והשיב לכל שאלות השוטרים. הנהג הפצוע טען, כך לפי עורך דינו יעקב שקלאר, שהוא "מזועזע" מהתאונה, שלדבריו "הייתה בלתי נמנעת". "הנהג מתאר כי הוא נסע לפי כל הכללים ובמהירות המותרת בטור אחרי רכבים שנסעו לפניו בכביש 6", אמר עורך דינו. "משאית שנסעה לפניו סטתה לפתע לצד הכביש והסתירה לו את המשאית שחנתה מלפנים. הגרר של המשאית החונה בלט לכביש והוא ניסה לעקוף אך נתקע בגרר".

נהג המשאית, חיים צרפתי, טען כי חנה בשוליים כדי לתקן תקלה במזגן. "ראיתי מרחוק שאני לא רואה מפרץ לעצור בו אז נאלצתי לחנות שם", שחזר בראיון לחדשות 10. "כמעט שפשתי את המעקה כדי להתקרב אליו ולא להיכנס לכביש. שמתי משולש ואמרתי שהמשולש יעוף אז ירדתי לשים עליו חתיכת עץ. ישבתי בקבינה והורדתי נעליים ופתאום הרגשתי חבטה". הוא הפנה אצבע מאשימה לעבר נהג האוטובוס הפוגע ואמר: "הייתי במרחק של עשר עד 12 שניות בין חיים למוות. זה חוסר אחריות, טעות של טיפש. הוא גרם אסון להרבה משפחות. נהג אוטובוס שמוביל נוסעים מתנהג בצורה ברוטאלית של נהג בן 17".

כתוצאה מההתנגשות, חלק מהנוסעים הושלכו מהחלונות ואחרים נלכדו בתוכו. כמו כן, מסרו עדים כי זבל מהמשאית פוזר בכל סביבת הזירה. בעקבות התאונה, כביש 6 נסגר לתנועה לשני הכיוונים בין שורק לקריית גת, אך כוחות כיבוי שהגיעו למקום ניסרו את הגדר המפרידה בין שני כיווני הנסיעה על מנת לאפשר לכלי הרכב הרבים שנתקעו במקום לחזור לכיוון צפון. שמוליק הרטמן, פרמדיק מגן דוד אדום שהגיע למקום התאונה, סיפר על הזירה המחרידה. "אנחנו רגילים למראות כאלה", אמר. "אבל בכל פעם זה מזעזע מחדש. היו פצועים בכל מקום - בין הגלגלים, על האוטובוס, כאלה שעפו. הזעקנו צוותים נוספים ופינינו אותם באמבולנסים ומסוקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת התאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013. יותם רונן
האוטובוס הפוע בזירת התאונה, היום/יותם רונן

מחברת מטרופולין נמסר בתגובה: "בשלב זה, נסיבות התאונה עדין אינן ברורות ואנו ממתינים לתוצאות חקירת משטרת התנועה. חברת מטרופולין מבקשת למסור תנחומיה הכנים למשפחות ההרוגים והחלמה מהירה לפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully