וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 6: "הצירים נחסמו, אמבולנסים עמדו בצד"

כתבי וואלה!

4.8.2013 / 14:10

מנכ"ל מד"א אמר במשדר וואלה! כי צוותי הצלה רבים התקשו להגיע למקום התאונה במחלף שורק, כיוון שכלי רכב רבים חסמו את הכבישים. מנכ"ל מטרופולין: בודקים את תפקוד הנהג

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

כוחות הצלה וחילוץ פועלים גם בשעה זו בזירת תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה היום (ראשון) סמוך למחלף שורק בכביש מספר 6. קו מספר 377 של חברת מטרופולין, שיצא מכיוון ראשון לציון לבאר שבע, התנגש במשאית והתהפך. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו לבתי החולים יותר מ-35 נפגעים. מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר במשדר וואלה! כי בתאונה הקטלנית נהרגו לפחות ארבעה בני אדם, והוסיף כי כוחות ההצלה התקשו להגיע לנפגעים, בשל עומסי תנועה כבדים שהורגשו באזור. הוא ציין כי כלי רכב רבים חסמו את הכביש.

זירת התאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013. יותם רונן
התאונה בכביש 6/יותם רונן

"האירוע הזה צריך להיחקר להילמד. יש להפיק ממנו את הלקחים, אם נידרש לאירוע כזה נוכל לתת סיוע במהירות מירבית", אמר בין. הוא הוסיף: "התקלה הייתה בעיקר שהצירים נחסמו. הציר הצפוני של כביש 6 היה חסום על ידי כלי רכב פרטיים, כך שאמבולנסים רבים לצערנו הרב נעמדו בצדי הדרך. אנשי הצוות הלכו ברגל ולא היה באפשרותם לשנע את הנפגעים ממקום האירוע לבתי החולים". 14 מהפצועים בתאונה נזקקו לטיפול רפואי ופונו על ידי כוחות מד"א. שלושה מהפצועים במצב קשה וכל השאר במצב קל עד בינוני. תשעה מהפצועים פונו לבית החולים ברזילי באשקלון, פצוע אחד פונה לבית החולים קפלן ברחובות, שני פצועים פונו להדסה עין כרם בירושלים ושניים נוספים לבית החולים איכילוב בתל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ארבעה הרוגים ועשרות נפגעים בתאונה בכביש 6. נחמן טובול, חדשות 24
אנשי מד"א רצו אל הנפגעים. מקום התאונה/חדשות 24, נחמן טובול

דובר מד"א, זכי הלר, אמר במשדר וואלה! כי שולי הכביש נחסמו על ידי כלי רכב רבים, וכי כמה מכוניות נעמדו במרכז הכביש. "אסור שזה יקרה, לא היה ציר תנועה פנוי למעבר כלי רכב", אמר הלר, והוסיף כי הכוחות שהוזעקו למקום נטשו את כלי הרכב ומיהרו בריצה אל הנפגעים. לדברי הלר, חלק מהנפגעים נלכד מתחת לאוטובוס. "יש מקרים קשים שקרו בשטח והפראמדיקים שלנו עשו מאמץ רב להציל את הפצועים ואיבריהם. זהו טיפול מציל חיים", הוסיף.

נועם ביגנסקי, ראש מדור תאונות דרכים באגף התנועה של המשטרה, אמר: "פול-טריילר שהוביל אשפה לכיוון דרום נעצר מסיבה כלשהי בשול הדרך. אוטובוס מטרופולין, שנסע מראשון לציון לבאר שבע נפגע בדופן". לדבריו, "אנחנו נמצאים בשלב איסוף הראיות בזירה. נהג האוטובוס ונהג המשאית טרם נחקרו. אנחנו פועלים לפתוח בהקדם את כביש 6".

הפצועים מהתאונה בכביש 6 מגיעים לביה"ח קפלן ברחובות. אוגוסט 2013. ניב אהרונסון
"אנשי הצוות הלכו ברגל ולא היה באפשרותם לשנע את הנפגעים ממקום האירוע לבתי החולים". פינוי הפצועים לבית החולים קפלן/ניב אהרונסון

מנכ"ל חברת מטרופולין, אילן קרני, אמר במשדר וואלה! כי התאונה אירעה ביום שבו יש תפוסה מלאה באוטובוסים. "זהו יום עמוס מאוד, שבו עד 63 נוסעים יכולים לשבת באוטובוס". לדבריו, "אנו נחקור את התאונה, נבדוק מה גרם לה וכיצד תפקד הנהג. אנו נטפל בנסיבות התאונה באופן אחראי ומלא". יהודה הרציג, חובש שטיפל בנפגעים, אמר כי "מדובר בזירה קשה, כרגע כבר אין פצועים במקום". הוא הוסיף כי ככל הנראה התאונה קרתה בעקבות התנגשות בין האוטובוס לבין המשאית: "אנשים עפו מהחלון, כמה מהם נלכדו בתוך האוטובוס".

ארבעה הרוגים ועשרות נפגעים בתאונה בכביש 6. נחמן טובול, חדשות 24
מקום התאונה/חדשות 24, נחמן טובול

עוד בנושא:
4 הרוגים ועשרות נפגעים בתאונת אוטובוס בכביש 6

השתתפו בהכנת הידיעה: שבתי בנדט, רמי שני, יהושע בריינר ומור שמעוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully