וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" ביפו: הולך רגל נפצע אנושות

7.8.2013 / 0:08

בן 37 נמצא מוטל על הכביש בשדרות ירושלים שביפו, אחרי שכנראה נפגע מרכב שנמלט מהמקום. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעת ראש. המשטרה חוקרת

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

חשד לתאונת פגע וברח: הולך רגל בן 37 נפצע אמש (שלישי) באורח אנוש מפגיעת כלי רכב בצבע כסוף ביפו. הוא הועבר לטיפול בבית החולים, והמשטרה עורכת סריקות על מנת לאתר את הרכב הפוגע, שככל הנראה נמלט מהמקום מבלי להושיט עזרה לפצוע.

בשעה 20:50 נמסר למד"א מרחב דן על גבר שנמצא מוטל על הכביש, בשדרות ירושלים שביפו, קרוב לגבול עם בת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. בהמשך הם פינו את האיש כשהוא מחוסר הכרה ומורדם, ועם פגיעת ראש, לבית החולים איכילוב שבתל אביב. בוחני תנועה של אגף התנועה במשטרה הגיעו לזירת התאונה, ושוטרי מרחב יפתח פתחו כאמור בניסיון לאתר חשוד או חשודים שהיו ברכב הפוגע, אשר נראה נוסע לכיוון בת ים.

האזור בו אירעה התאונה

לפני כשבועיים אירעה תאונת פגע וברח בדרום הארץ. בתום פעילות משותפת ומאומצת של תחנת משטרת קריית גת ותחנת משטרת רהט נעצר ברהט נהג החשוד בדריסת אדם בקריית גת. החשוד בפגיעה הועבר לחקירה, על מנת שבהמשך יגובש נגדו כתב אישום.

בחודש שעבר נעצר תושב קריית מלאכי בן 45 בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח בצומת קסטינה. על פי החשד האיש נהג תחת השפעת אלכוהול, בעת שפגע בהולך רגל, שנפצע קשה. התאונה אירעה סמוך לשעה 23:00 ב-18 ביולי. הולך הרגל נפצע מרכב חולף שפגע בו במעבר חציה. לפי עדי ראייה, רכב מסוג רנו קליאו בצבע כסוף היה מעורב באירוע. הפצוע פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים ברזילי באשקלון. הרכב נמלט לכיוון כביש 40 דרומה והמשטרה הקימה מחסומים באזור על מנת לנסות לאתר את הנהג הפוגע. בוחני מרחב לכיש פתחו בחקירת נסיבות התאונה וכעבור כמה שעות, כאמור, נתפס חשוד במעשה.

(עדכון ראשון: 22:08)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully