וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אשתו של שושן ברבי תקפה שוטרים במסיבה

ניצה, רעייתו של שושן ברבי, שנאשם בהרג 3 נשים בתאונת פגע וברח בנתניה לפני כשנה, נעצרה בחשד שהיא ואחיה תקפו שוטרים וכי שיבשה חקירה. היא צפוייה להשתחרר למעצר בית

ניצה ברבי, רעייתו של שושן ברבי אשר נאשם בהריגה של שלוש בנות משפחה בתאונת פגע וברח בנתניה באוגוסט 2012, נעצרה בחשד לתקיפת שוטרים ושיבוש הליכי חקירה. היא הובאה היום (שישי) לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה, והשופט הורה לשחררה למעצר בית.

אשתו של שושן ברבי: "הרסו אותנו, דרסו אותנו".
חשודה בשיבוש חקירה. ברבי ובעלה שושן

על פי החשד, ברבי בילתה אתמול במסיבת יום הולדת בהשתתפות של כמאה איש. המשטרה נקראה למקום לאחר ששכנים התלוננו על רעש. למקום הגיעו כעשרה שוטרים עם כלב משטרתי כדי לטפל באירוע. לפי חשד המשטרה, ברבי ואחיה תקפו את השוטרים שהוזמנו למקום, ואילו ברבי חשודה גם בשיבוש הליכי החקירה נגדם כיוון שמחקה את תיעוד התקיפה ממצלמות אבטחה.

בא כוחם של השניים, עו"ד דוד יפתח, אמר במהלך הדיון כי "המשטרה הייתה צריכה להתבייש שהיא באה לבית המשפט. עורכים מסיבה עם 133 מוזמנים, הרסו לו את המסיבה. היה רעש של מסיבה, הוא גם לא היה מוגזם. גם אם זה היה רעש, באים ומבקשים שקט. נכנסים חמישה שוטרים עם כלב, הכלב מתנפל עליו והוא דוחף את הכלב, מה הוא משוגע הולך לתקוף כלב במסיבת יום הולדת שלו? הרי לא טוענים שהוא תקף את הכלב עם אלה או משהו, הוא דחף את הכלב עם הידיים". לגבי הטענה על שיבוש הליכים, אמר עו"ד יפתח כי מדובר במצלמות דמה, ברבי לא מחקה דבר והשוטרים היו יכולים לבדוק את זה.

גם שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, עינת רון, ציינה בהחלטתה כי מדובר בכוח מוגזם של שוטרים לאירוע רעש. "אף לטעמי, כטענת בא כוח החשודים, הכוח הראשוני שהגיע למקום היה מוגזם על מנת להתריע על רעש שנשמע ממסיבה בוודאי אין מקום להכניס לבית בו נערכת מסיבה כלב משטרתי". השופטת הוסיפה כי לא קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה כיוון שיש צורך לבדוק את המצלמות ולכן היא משחררת את השניים רק בארבע וחצי בצהריים, זמן שיאפשר לשוטרים לבדוק את המצלמות.

אישום נגד שושן ברבי: נהג שיכור, דרס למוות והפקיר. דניאל בוק
הודה שנהג ברכב הפוגע. ברבי/דניאל בוק

בעלה של ברבי, שושן, נאשם בהריגתן של אלכסנדרה רובינוב, סווטלנה יגודייב ובתה שושנה, בתאונת פגע וברח בנתניה. ברבי, שעל פי כתב האישום שהוגש נגדו נהג ברכב הפוגע, הואשם בסעיפי הריגה, הפקרה, נהיגה בשכרות, שיבוש הליכי משפט, הדחה בחקירה וביצוע עבירות סמים. ביום התאונה שתה ברבי מספר בקבוקי בירה, ובשעות הערב נסע יחד עם אורן חנונה בשדרות בן צבי בנתניה, כשרמת האלכוהול בדמו עולה על המותר בחוק.

לטענת הפרקליטות, ברבי נהג במהירות מופרזת כשמוזיקה חזקה בוקעת מהמכונית, וללא חגורת בטיחות. כשהגיע למעבר חציה בשדרות בן צבי, פגע ברבי ברובינוב בת ה-67 , ביגודייב בת ה-56 ובבתה שושנה בת ה-25. מעוצמת הפגיעה הועפו שלוש הנשים למרחק עשרות מטרים. ברבי, כך נטען, נמלט לאחר מכן מהמקום.

אחר התאונה הסתתר ברבי יומיים באזור התעשייה בנתניה, עד שנלכד על ידי המשטרה. בפרקליטות טענו בעת הגשת כתב האישום כי הוא עשה מאמצים רבים כדי להימלט מהדין ולשבש את החקירה, אולם הראיות שנאספו נגדו, כולל ראיית DNA על כרית האוויר בצד הנהג, הוכיחו שהוא זה שגרם לתאונה. לברבי 14 הרשעות עבר, והוא אף נידון לשמונה חודשי מאסר לאחר שניסה להימלט משוטרים כשנהג במהירות 180 קילומטרים לשעה והיה מעורב בתאונת פגע וברח נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully