וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אחותו של שושן ברבי חצתה באדום וגרמה תאונה

גלעד גרוסמן

9.1.2013 / 13:40

המשטרה מאשימה את אסתר ניסן-ברבי בכניסה לצומת ברמזור אדום ובגרימת תאונה שבה נפצעו שלושה בני אדם. אחיה מואשם בדריסתן למוות של שלוש נשים במעבר חצייה בנתניה

לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה הוגש לאחרונה כתב אישום נגד אסתר ניסן-ברבי, שלטענת המשטרה חצתה רמזור אדום וגרמה לתאונת דרכים בה נפצעו שלושה בני אדם. התאונה התרחשה כשנה לפני התאונה הקטלנית, בגינה מואשם אחיה, שושן ברבי, בהריגה.

על פי כתב האישום שהוגש נגד ניסן-ברבי, היא חצתה צומת ליד היישוב נורדיה ברמזור אדום, וכתוצאה מכך התנגש בה כלי רכב אחר שנכנס לצומת. שלושה מנוסעי הרכב נחבלו. בחקירתה במשטרה, אמרה שנכנסה לצומת אחרי משאית שהסתירה לה את הרמזור.

המשטרה מאשימה את ניסן-ברבי בעבירות של אי-ציות לרמזור אדום, נהיגה בקלות ראש וגרימת תאונה בה נפגע אדם ונגרם נזק. לניסן-ברבי 11 הרשעות תעבורה קודמות, בהן הרשעה בגין אי ציות לרמזור אדום.

שושן ברבי נאשם בהריגה, הפקרה ונהיגה בשכרות, לאחר שלטענת הפרקליטות דרס למוות את אלכסנדרה רובינוב, סבטלנה יגודייב ובתה שושנה. על פי כתב האישום, ברבי נסע במהירות מופרזת, תחת השפעת אלכוהול, ופגע בשלוש הנשים בעת שחצו מעבר חציה בנתניה. ברבי מכחיש את הטענות המופיעות באישום נגדו. הרכב הפוגע היה רשום על שם האחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully