וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם: התינוק ג'ורג' שומר עלינו ערניים

הדוכס מקיימברידג' יצא להתאווררות ראשונה מאז נולד בנו הבכור וסיפר כי ראשו עדיין בבית, בין החיתולים. גם הנסיך הארי מרוצה להיות דוד - כי הלחץ להתמסד הוסר ממנו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הנסיך וויליאם יצא להתאווררות פומבית ראשונה מאז נולד בנו הבכור, הנסיך ג'ורג', אך התקשה להסתיר כי ראשו "במצב תינוק": הדוכס מקיימברידג' שהשתתף אתמול (שבת) במשחק פולו יחד עם אחיו, הנסיך הארי, סיפר כי "טוב לצאת מהבית", למרות שכל מה שהצליח לחשוב עליו זה "חיתולים". במסיבת עיתונאים לאחר התחרות התבדח הנסיך כי הוא "צריך לקנות חבילה של חיתולים בדרך הביתה".

הנסיך ויליאם בהופעה פומבית ראשונה מאז נולד בנו הבכור. רויטרס
צריך לקנות חבילת חיתולים בדרך הביתה. הנסיך וויליאם ומחבט הפולו הזעיר, אתמול/רויטרס

כנשאל על הנסיך בן השבועיים, סיפר האב הטרי כי הוא "אוהב להסתובב הרבה, מתפתל הרבה ושומר עלינו ערניים". מאז נולד ג'ורג', שוהים ויליאם, אשתו ובנם בבית הוריה של הנסיכה קייט מידלטון בבאקבארי. "אסור לי לאחר לחזור!", צחק וויליאם, אשר הבקיע את שער הניצחון במשחק וקיבל מהמארגנים מחבט פולו זעיר עבור בנו, שלא נכח באירוע, כמו גם קייט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הנסיך ויליאם בהופעה פומבית ראשונה מאז נולד בנו הבכור. רויטרס
"הלחץ ירד ממני". הנסיכים הארי וויליאם, אתמול/רויטרס

הדוד הטרי הארי מרוצה אף הוא מלידת יורש העצר. יום קודם לתחרות סיפר הנסיך לחבריו כי כעת הורד ממנו הלחץ להתמסד ולהביא ילדים. הארי בן ה-28 סיפר כי אביו, צ'ארלס, "מאושר עד הגג" מאז שהפך לסב בפעם הראשונה: "עכשיו שיש לו אחד (נכד) הוא יהיה בסדר - הלחץ ירד ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully