וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פרס מתרגש: מתנה ישראלית לנסיך הבריטי הרך

23.7.2013 / 9:04

נשיא המדינה שיגר לנסיך וויליאם ולדוכסית מקיימברידג' קייט איגרת ברכה וחליפה לרך הנולד עליה נרקם "מישראל באהבה". "מירושלים אנו מתפללים לבריאותו הטובה, עתידו ושלומו"

בעוד שבממלכה הבריטית עדיין מנסים להירגע מהבשורה על לידתו של יורש העצר הטרי, בנו הבכור של הנסיך ויליאם ורעייתו קייט, גם בישראל מברכים: נשיא המדינה, שמעון פרס, שיגר הבוקר (שלישי) איגרת ברכה מיוחדת לדוכס ולדוכסית מקיימברידג' לרגל הולדת בנם הבכור, השלישי בתור לרשת את התואר מלך אנגליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפה כחולה-לבנה לרך הנולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל האיגרת צירף הנשיא מתנה – חליפה כחולה-לבנה לרך הנולד עליה נרקם: "From Israel With Love" ("מישראל באהבה"). באיגרת כתב הנשיא פרס מילות ברכה בשם אזרחי ישראל למשפחת המלוכה ולעם הבריטי כולו על הולדת התינוק, וכן איחל בריאות ואושר לרך הנולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בשם אזרחי מדינת ישראל אני רוצה להביע את שמחתנו הגדולה על לידת בנכם". האיגרת ששיגר פרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשם אזרחי מדינת ישראל אני רוצה להביע את שמחתנו הגדולה על לידת בנכם- תינוק חדש למשפחת המלוכה, אשר נולד במדינה הדמוקרטית ביותר בעולם", כתב הנשיא. "מירושלים, אנו מתפללים לבריאותו הטובה, לעתידו ולשלומו. בשם כל האומה היהודית מי ייתן ויחיה עד מאה ועשרים, ואני מאחלים לכל משפחת המלוכה 'מזל-טוב' מעומק הלב". את האיגרת החגיגית מהנשיא והמתנה יעביר לנסיך וויליאם ולקייט שגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד. שאלה אחת נותרה פתוחה: איך הספיק פרס להכין את החליפה עבור הבן הזכר, בעוד רק הלילה התברר שהוא אכן כזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully