וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום העמוס ביותר בנתב"ג: לאן נוסעים הישראלים?

שדה התעופה ירשום היום את מספר השיא של נוסעים העוברים בו, ובנתב"ג נערכו לעומס עם תגבור עמדות שירות. "רואים בעיקר משפחות שיוצאות בהמוניהן עם הילדים לחו"ל"

החודש האחרון לחופש הגדול נפתח היום (חמישי) ונראה שהישראלים לא יתנו לו לחמוק מבלי לבצע גיחה קצרה לחו"ל. כ-68,353 נוסעים צפויים לעבור היום בנמל התעופה בן גוריון, מה שיהפוך אותו ליום העמוס ביותר בנוסעים השנה. ובהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה מדובר בעלייה של 8.5% בתנועת הנוסעים. "הקייטנות נגמרו והחלה הנהירה הגדולה לחו"ל", הסבירה דוברת רשות שדות התעופה לוואלה! חדשות. "רואים בעיקר משפחות שיוצאות בהמוניהן עם הילדים לחו"ל".

עיכובים בטיסות אחרי זיהום הדלק בנתב"ג. שי אוקנין
החלה הנהירה הגדולה. נוסעים בנתב"ג/שי אוקנין

בנתב"ג נערכו ליום העמוס, שיכלול תנועת 415 מטוסים, ומתכוונים לתת לנוסעים חוויית שירות ברמה גבוהה, למרות מספר האנשים הרב שיפקוד את השדה. "ההמתנות יהיו קצרות. אנחנו מרחיבים את השירות, הוספנו עמדות ממוחשבות. מעבר לרמת השירות אנחנו מנטרים בכל זמן את רמת שביעות הרצון של הלקוחות שלנו באמצעות סקרים ועמדות משוב בכל עמדת שירות", נמסר מרשות שדות התעופה. כמו כן, לאור עלייה של 6.6% בתנועת הנוסעים בחודש יולי האחרון מעודדים בנתב"ג לעשות צ'ק אין מהבית, דבר שיחסוך המתנה בתורים, ולהשתמש בעמדות הממוחשבות בשדה. "לנוכח הגידול המרשים בתנועת הנוסעים הקיץ, משמר נמל התעופה רמת שירות גבוהה לנוסעים תוך התמקדות בחוויית הנוסע", אמר מנהל נתב"ג, שמואל זכאי.

ולאן נוסעים הישראלים? על פי הנתונים העדכניים מחודש יולי, היעדים המועדפים על הנוסעים מארץ הקודש הם בסדר הבא: ארצות הברית, יוון, טורקיה, צרפת, גרמניה ואיטליה. בנתב"ג מבטיחים שלא ירגישו בעומס חריג היום הודות להיערכות המוקדמת, וגם הילדים לא יקופחו בשעות שיצטרכו לבלות בשדה התעופה. "יוצבו בשדה כמה עמדות X-BOX לילדים ויוקמו מתחמים לפעוטות, ילדים ובני נוער".

לקריאה נוספת:
בשל הפרעות רדיו פיראטי: ייתכנו שיבושים בנתב"ג
נחיתת החירום בנתב"ג: "היו צפצופי אזעקה במטוס"
חודשו הטיסות מנתב"ג: "כולם כבר היו על מזוודות"

לפניות לכתבת: daniellerosenbaum@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully