וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הפרעות רדיו פיראטי: ייתכנו שיבושים בנתב"ג

רשות שדות התעופה פנתה הבוקר למשרד התקשורת בשל הפרעות קשר חריגות במרחב נמל התעופה, בין היתר על ידי תחנות רדיו מאזור רמאללה. "עלולים להיווצר איחורים בלוח הטיסות"

הפרעות קשר חריגות מורגשות היום (ראשון) במרחב נמל התעופה בן גוריון. מרשות שדות התעופה נמסר כי כתוצאה מהפרעות חוזרות ונשנות של תחנות רדיו פיראטיות, כולל תחנות מאזור רמאללה, ייתכנו שיבושים בהמראות ובנחיתות בנמל התעופה.

הבוקר פנו מרשות שדות התעופה למשרד התקשורת בדרישה לאתר את מקורות ההפרעה ולאכוף את החוק. "אם השיבושים יימשכו, ייאלץ מגדל הפיקוח להרחיב את המרווחים בין נחיתה לנחיתה ובין המראה להמראה כדי למנוע סכנה למטוסים ולנוסעים, ובשל כל עלולים להיווצר איחורים בלוח הטיסות", נמסר מדוברות רשות שדות התעופה.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "משרד התקשורת רואה בחומרה את הפרעות הרדיו הפיראטיות מצד שטחי הרשות הפלסטינית, והנושא הועבר לגורמי הקישור במנהל האזרחי לטיפול על ידי הגורמים הפלסטינים. במידה וזה לא יטופל, תיתכן פעילות מהצד הישראלי של נציגי הצבא ומשרד התקשורת לתפיסת המשדרים המשבשים".

בחודש מאי היו שיבושים בטיסות בנתב"ג, ושדה דב נסגר ונפתח לסירוגין, בשל ערפל כבד ששרר באזור. בעקבות השיבושים בהמראות ובנחיתות, כמה טיסות הופנו לנחיתה בקפריסין, ואחרות בוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully