וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתת החירום בנתב"ג: "היו צפצופי אזעקה במטוס"

"הטייס התחיל לעשות סיבובים והגענו למקומות לא מוכרים", סיפרו הנוסעים על התקלה בטיסה. "ראינו שאנחנו לא נוחתים. חשבנו שאנחנו נתקעים בין עננים". לבסוף נחת המטוס בשלום

צילום: אבי כהן, רשות שדות התעופה, עריכה: גדי וינסטוק

מצב החירום שהוכרז היום (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון הקפיץ כוחות חירום והצלה גדולים למסלול הנחיתה, אך לא פחות מכך הקפיץ את הדופק לכ-170 נוסעים על סיפון מטוס האיירבס, שהתמודד עם תקלה במערכת ההידראולית. בסיומה של הדרמה נחת המטוס בשלום, והנוסעים נשארו עם החוויה המפחידה.

אלי, שנכח בטיסה, סיפר על רגעי המתח: "קצת לפני הנחיתה הרגשתי שמשהו לא בסדר, כי הטייס התחיל לעשות סיבובים והגענו למקומות לא מוכרים. זמן הטיסה מהים לשדה התעופה הוא בערך חמש דקות ופתאום ראינו את הרי ירושלים. הרגשנו 'לא משהו'. כשנחתנו, ראינו את אנשי הביטחון והבנו שקרה משהו", אמר.

מצב חירום בנתב"ג. יולי 2013. נוסע מן הטיסה, יותם רונן
נוכחות גדולה של כוחות חירום והצלה/יותם רונן, נוסע מן הטיסה

דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר, אמר כי "צוותי חירום של נמל התעופה וכוחות חילוץ הוזנקו לנתב"ג על פי נהלי החירום. המטוס נחת בשלום, צוות כיבוי אש של נמל התעופה צינן את מערכות הגלגלים והטייס כיבה את המנועים. לאחר דקות אחדות המטוס נגרר לרחבת החניה".

מיכל, נוסעת נוספת בטיסה, סיפרה כי "בתחילת הטיסה היה צפצופים כאלה. ההמראה הייתה ארוכה והיו צפצופים של אזעקה, ואמרו לנו שהכל בסדר. ראינו שאנחנו לא נוחתים. חשבנו שאנחנו נתקעים בין עננים, הטייס עשה סיבובים ולא הבנו מה קורה". גם אריק, שהיה גם הוא על המטוס, סיפר על התחושה הלא נעימה: "הסתובבנו יותר מדי באוויר. הרגשנו שמשהו לא תקין. הייתה נחיתה די קשה, אבל אנחנו פה שלמים ובריאים", סיכם.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully