וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווינר אובססיבי מדי לסקס כדי להיות ראש עיר"

הצעירה שסיבכה שוב את המועמד המוביל בבחירות לראשות עיריית ניו יורק סיפרה כי לדעתה הוא לא מסוגל לנהל עיר, מאחר שהוא מנהל שיחות סקס עם 12 נשים יותר מחמש פעמים ביום

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

צפו בווינר מבהיר שיישאר במירוץ לראשות עיריית ניו יורק, בשבוע שעבר

אנתוני ווינר, המועמד המוביל בבחירות לראשות העיר ניו יורק, אובססיבי מדי לסקס כדי לזכות בתפקיד – כך טוענת הצעירה האחרונה שסיבכה את חבר הקונגרס לשעבר. בראיון להווארד סטרן, סיפרה סידני לת'רס כי ווינר נהג להתקשר אליה עד חמש פעמים בכל יום כדי לנהל עמה שיחות סקס – וזה עדיין לא הספיק לו.

לת'רס סיפרה כי הכירה את ווינר באינטרנט, וכי שלחה לו הודעה בפייסבוק לאחר שהתפטר בשנת 2011 מהקונגרס, עקב פרשה דומה. לדבריה, היא לא שמעה ממנו כמעט שנה, ואז לפתע פנה אליה בפייסבוק והשניים החלו לשוחח. בשבוע שעבר אישר ווינר את הפרסומים שלפיהם שלח תמונות נוספות של איבר מינו ברשת, גם לאחר שהתפטר מהקונגרס. עוד אמר כי אין בכוונתו לפרוש מהמרוץ לראשות העירייה.

אנתוני וינר, מתמודד על ראשות העיר ניו יורק. יולי 2013. AP
ווינר מודה במסיבת עיתונאים כי התכתב עם נשים נוספות, כשאשתו לצדו, בשבוע שעבר/AP

"הוא יכול היה לשוחח עם 12 בנות ביום", סיפרה לת'רס בת ה-23, שטענה שלא יהיה לו זמן להתעסק בשום דבר אחר מלבד זה, אם ייבחר לראשות העיר. "הוא היה צריך כל הזמן חיזוקים לאגו, זו הייתה הבעיה שלו", הוסיפה. עוד סיפרה כי ווינר נהג לגולל בפניה את הפנטזיות שלו, ולאחר שיחותיהם "הוא הודה לי במבוכה". בינתיים, לת'רס מתכננת לנצל את 15 דקות ה"תהילה" שלהן זכתה מאז התפוצצה הפרשה: היא סיפרה שנפגשה עם מפיקי סרטי פורנו בתקווה להשיג קריירה חדשה.

ווינר, הדמוקרט היהודי בן ה-48, נאלץ להתפטר מבית הנבחרים בשל שערוריית מין שנחשפה ב-2011. בחודש מאי אותה שנה פרסם בטעות בחשבון הטוויטר שלו תמונה המציגה איבר מין זקוף בתחתוני בוקסר. ווינר התכוון לשלוח את התמונה לצעירה שעמה התכתב, ואחרי לחץ כבד מצד חבריו למפלגה, ובשל פרסומים מביכים בתקשורת, הודה כי נהג לשלוח תמונות דומות לעוד חמש נשים.

הבחירות לראש עיריית ניו יורק יתקיימו ב-5 בנובמבר. סקר שפורסם בתחילת השבוע הציב את וינר כבעל הסיכויים הטובים ביותר לזכות בספטמבר בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית לתפקיד המועמד לראשות העיר, עם 25%. במקום השני, עם 22%, ניצבת כריסטין קווין, יו"ר מועצת העיר ולסבית מוצהרת. בין המועמדים הרפובליקנים הבולטים - המיליארדר ג'ון קטסימטידיס (שייתכן שיתמודד לבסוף כמועמד עצמאי); אדולפו קריון, נשיא רובע ברונקס ולשעבר יועץ בבית הלבן; וג'ו להוטה, לשעבר יו"ר רשות התחבורה של ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully