וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטופה מ"בית הזוועות" הופיעה בציבור - בהופעת ראפ

בסוף השבוע חתם החוטף אריאל קסטרו על הסדר טיעון, במסגרתו ירצה 1,000 שנות מאסר ולא יישלח לכיסא החשמלי. יממה לאחר מכן הפתיע הראפר נלי את הקהל כשלצדו עמדה אמנדה ברי

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

יממה לאחר שאריאל קסטרו, חוטף הנשים מאוהיו, חתם על הסדר טיעון במסגרתו ירצה מאסר עולם ולא יישלח לגזר דין מוות, אחת הניצולות מ"בית הזוועות" הופיעה לראשונה בציבור. אמנדה ברי, בת 27, עלתה על הבמה ביום שבת בהופעה של הראפר נלי בעיר קליבלנד, ורקדה לזמן קצר עם קרובי משפחתה.

נלי, מוזיקאי הפעיל זה שני עשורים, זכה להצלחה הגדולה ביותר בתקופה שבה נעלמה ברי ונחטפה בחודש אפריל 2003. היא הוחזקה בשבי במשך כעשר שנים בקליבלנד, בתנאי עבדות אכזריים בביתו של קסטרו, לצד שתי נשים נוספות, ג'ינה דה-חסוס ומישל נייט. ברי ילדה בת לקסטרו במהלך השבי. השלוש חולצו בחודש מאי.

הראפר נלי עם אמנדה ברי, אחת משלוש הנשים שנחטפו בקליבלנד, אוהיו. יולי 2013. AP
אמנדה ברי עם אחותה ועל הראפר נלי, בסוף השבוע על הבמה בקליבלנד/AP

ברי לא שוחחה עם הקהל הנלהב שבא להופעה. מאז שחרורה מהשבי, היא ושתי הנשים הנוספות הקפידו להימנע מראיונות ומחשיפה לתקשורת, פרט לסרטון אחד שהפיצו, אות תודה לקהילה באוהיו וכהוקרה לציבור שאינו חודר לפרטיותן.

ביום שישי חתם אריאל קסטרו על הסדר טיעון, במסגרתו ירצה מאסר עולם בכלא ועוד 1,000 שנות מאסר בפועל. העונש נועד לוודא שהחוטף, בן 52, יסיים את חייו מאחורי הסורגים. הסדר הטיעון נועד גם לחסוך משלוש הנשים שנחטפו להעיד על החוויות שעברו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אריאל קסטרו, חוטף הנשים מקליבלנד, בבית המשפט באוהיו. יולי 2013. רויטרס
החוטף, אריאל קסטרו, בבית המשפט. ביתו ייהרס/רויטרס

במסגרת ההסדר, ביתו של קסטרו, בו החזיק את שלוש החטופות, יימסר למדינה וייהרס. בפנייתו לשופט, הודה קסטרו באשמה אך טען כי הוא הקרבן האמיתי של הפרשה. הוא תירץ את החטיפה ואת ההתעללות בנשים בהתמכרותו לפורנוגרפיה, והזכיר שהיה נתון להתעללות מינית כילד, אך לא פירט מעבר לכך.

עורכי הדין של הקורבנות אמרו כי השלוש מביעות סיפוק מחתימת העסקה, ומצפות לסיום ההליכים המשפטיים בקרוב עם כניסתו של קסטרו לבית הכלא. התובע, טים מקגינטי, כינה את קסטרו פחדן, ואמר כי "הוא שחקן שמעמיד פני מתחרט".

לקריאה נוספת
החוטף מ"בית הזוועות" חתם על הסדר טיעון: "אני קורבן"
שלוש החטופות מאוהיו נחשפו: "יצאנו בחיוך מהגיהנום"
מסכת ההתעללות באוהיו: "אם התינוק ימות - ארצח אותך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully