וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים טבעו למוות מול חופי תל אביב ונתניה

בתום פעולות החייאה ממושכות נאלצו פראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו של גבר בן 35 בחוף פולג בנתניה, לנגד עיני ילדיו. בחוף פרישמן בתל אביב טבע גבר בן 60

מזג האוויר הקיצי בסוף השבוע הוציא אלפי מתרחצים אל חופי הרחצה בים, אך למרבה הצער, הים ממשיך לגבות קורבנות. בחוף הים בנתניה טבע למוות היום (שבת) גבר בן 35, בזמן שבני משפחתו שהו בחוף. מצילים שפיקחו על המתרחצים הבחינו המתרחץ ומשו אותו מהמים כשמצבו אנוש. יחד עם פראמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לחוף הם ביצעו בו פעולות החייאה – ללא הועיל. בני משפחתו של הטובע הבחינו בצוותי ההצלה וגילו כי מדובר בקרובם. כוחות משטרה שהוזעקו למקום חוקרים את נסיבות המקרה.

גבר טבע למוות בחוף פולג בנתניה. שלומי גבאי
הפראמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של הגבר שטבע בנתניה/שלומי גבאי

שי עטיה וארז אנגל, פראמדיקים מד"א שהוזעקו לחוף הים בנתניה, סיפרו: "כשהגענו לחוף, במרחק 500 מטרים מסוכת המציל, הבחנו בגבר שנמשה מהמים על ידי מצילים ומתרחצים. הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק". אנשי מד"א סיפרו כי הם נאלצו להרחיק את בני משפחתו וילדיו של הגבר הטובע, שהיו עדים לניסיונות ההצלה של קרובם. "ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, אך לאחר יותר מ-40 דקות נאלצנו להפסיק ולקבוע את מותו".

זמן קצר קודם לכן טבע למוות גבר כבן 60, מול חוף פרישמן בתל אביב. הוא נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה, וצוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לחוף ביצעו בו פעולות החייאה. בתום פעולות החייאה ממושכות הם נאלצו לקבוע את מותו. במהלך השבת ערכה המשטרה מבצע "ים בטוח" בחופי ישראל, שבמהלכו נבדקו 135 כלי שיט ונרשמו 34 דוחות בשל סיכון מתרחצים בחופים. השוטרים שנפרשו לאורך החופים רשמו דוחות ל-60 נהגים שנסעו עם כלי הרכב שלהם על קו החוף – בניגוד לחוק. אנשי השיטור הימי עזרו בחילוץ 33 מתרחצים שנקלעו למצוקה במי הים, וכן בחילוץ ארבעה כלי שיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully