וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבר האב שטבע בניסיון להצלת בנו: "היה שחיין טוב"

22.7.2013 / 17:43

חבריו של שמואל אברהם מבית שמש, שטבע למוות אתמול באשדוד, מתקשים לעכל את האסון. "הוא שחה ללא כל קושי", אמר אחד מקרוביו. "נעזור למשפחה בכל דרך שנוכל"

"הוא שחיין מעולה. אני ממש לא מבין איך זה קרה לו" – כך אמר היום (שני) אחד ממכריו של שמואל אברהם, שטבע אתמול אחר הצהריים בחוף באשדוד כשניסה להציל את בנו שנפל למים. שעות אחרי הלווייתו של אברהם בן ה-45, נותרו בני משפחתו מכונסים בביתם שבבית שמש בניסיון להתמודד עם האבל הכבד שפקד אותם.

המקרה הטארגי אירע אתמול, כשבני משפחת אברהם הגיעו לבלות בחוף הים של אשדוד. "הם ישבו על החוף כדי לאכול ארוחה שהם הביאו איתם. אחד הילדים ישב קרוב יותר לים ושכשך את רגליו במים. לפתע הגיע גל גדול שסחף אותו פנימה", סיפר מכר של המשפחה שהוסיף כי האב קפץ מיד כדי לסייע לבנו ולהוציאו מהמים. "לא ברור מה בדיוק קרה אבל גל אחר ככל הנראה הזרים את הבן לחוף בחזרה ואילו שמואל טבע".

אחד משכניו של אברהם תמה על נסיבות הטביעה, שכן אברהם ידע לשחות. "הייתי איתו בבריכה לא מזמן - והוא שחה בקלות את הבריכה מספר רב של פעמים בצורה טבעית וללא כל קושי, זה פשוט לא ייאמן". קרוביו תיארו אדם מיוחד וחייכני. "מדובר באדם חרוץ שהקדיש את זמנו ללמוד תורה כל היום. הוא היה אדם ממש מיוחד במינו".

רק בשבוע שעבר יצאה משפחת אברהם מבית שמש לטיול בארץ עם קבוצת משפחות מהשכונה. "היינו איתו ביחד וזה לא נתפס שכמה ימים לאחר מכן הוא איננו. זו אבידה גדולה וכולם לא מאמינים שזה מה שקרה", אמר אחד החברים, "קשה לעכל דבר כזה, אבל אנחנו פה נעזור להם בכל מה שצריך - נסייע כדי להתמודד עם האסון הנורא שפקד אותם".

אברהם, שהובא למנוחות בבית העלמין בבית שמש הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully