וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 נפל מגג רעפים בשוהם ונפצע קשה

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לבית פרטי בשעה 2:00 לפנות בוקר, טיפלו בנער, שסובל מפגיעה רב-מערכתית, ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא מורדם ומונשם

נער בן 15 נפצע הלילה (שישי) באורח קשה בנפילה מגג רעפים, בגובה שלושה מטרים, בבית בשוהם. צוות מד"א ממרחב איילון שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעה רב-מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

אפי בר, פרמדיק מגן דוד אדום ממרחב איילון שטיפל בנער, סיפר לוואלה! חדשות. "הלילה, בסביבות השעה 2:00, קיבלנו קריאה על נער שנפל מגג בבית פרטי בשוהם, בזמן ששהה בבית עם חבריו". לדברי בר, "החברים סיפרו כי הם שמעו קול חבטה בחצר הבית, וכשיצאו לראות מה קרה, הבחינו בנער". כוננים של מגן דוד אדום שהגיעו לבית העניקו לו טיפול ראשוני, והעבירו אותו לידי הפרמדיקים. לדברי אנשי מד"א, בזמן שהם טיפלו בנער בבית, לא שהה בו אף אדם מבוגר. "ההורים של הנער היו בבית החולים", ציין בר.

ביום שלישי החולף נער בן 17 נפל לבור מים בעומק כעשרה מטרים ביישוב הבדואי כסייפה שבדרום – ונהרג. צוותי מגן דוד אדום ומכבי אש חילצו את הנער מהבור, כשמצבו קשה, ופינו אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פגיעה רב-מערכתית. בתום פעולות החייאה ממושכות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מדובר בעובד שעסק בניקוז מים מהבור ומעד מסיבה לא ברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully