וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 נפל לבור בעומק 10 מטרים בדרום - ומת

רמי שני

23.7.2013 / 17:23

הנער, מהיישוב הבדואי כסייפה, חולץ מהבור במצב קשה על ידי צוותי מד"א ומכבי אש. הוא פונה לבית החולים במצב קשה עם פגיעה רב-מערכתית, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו

נער בן 17 מת היום (שלישי) לאחר שנפל לבור בעומק כעשרה מטרים ביישוב הבדואי כסייפה שבדרום. תחילה נפצע הנער באורח קשה. צוותי מגן דוד אדום ומכבי אש חילצו אותו מהבור ופינו אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פגיעה רב-מערכתית. עם זאת, בתום פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו. נסיבות המקרה נחקרות.

לפני חודש חולצה גופתו של גבר כבן 30 שנפל לבור מים סמוך להתנחלות תקוע שבמועצה האזורית גוש עציון. צוות חילוץ של יחידה 669, בסיוע יחידת החילוץ עציון, עמל במשך שעתיים לחילוץ ההרוג. מחקירה של האירוע עולה כי הגבר, תושב תקוע, יצא עם שני ילדיו, בני ארבע וחמש, לטיול במערת חריטון הסמוכה ליישוב, ולאחר שניסה לחלץ כדור שנפל לתוך הבור, מעד לתוכו וטבע למוות.

מטייל אחר שהיה במקום מצא את שני ילדיו של ההרוג כשהם בוכים. השניים סיפרו לו כי אביהם הלך לחלץ את הכדור שלהם ונפל לבור המים. מהחקירה עלה כי האב מצא באזור סולם מאולתר וניסה להיכנס לבור, שעומקו שישה מטרים, על מנת להוציא את הכדור, וכי בשלב זה ככל הנראה מעד ונפל לתוך המים. "זו עוד טרגדיה קשה עבור היישוב שלנו", אמר אז תושב תקוע שהכיר היטב את המנוח, "הוא היה אדם צדיק, כל כך צנוע ועניו וקשה להאמין שהוא נהרג בדרך כה טרגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully