וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: רגלה של ישראלית בת 10 נקטעה בפארק שעשועים

התאונה קרתה ככל הנראה כשהילדה ביקשה לרדת מהמתקן האבובים בסיום השיט, אז נתפסה רגלה בשרשרת ונקטעה במקום. דוברות הפארק: יתכן והיא לא הצליחה לקרוא את שלטי הזהירות

הנופש של החופש הגדול הפך לסיוט. ביום שלישי השבוע, במהלך טיול מאורגן להולנד של חברת "מגה תיירות", נקטעה רגלה של ילדה בת עשר ממרכז הארץ במתקן האבובים "אל ריו גרנדה" בפארק השעשועים וואליבי. ככל הנראה, התאונה קרתה בתום השיט, כשהילדה ירדה מן האבוב. "יש שם כמו סרט נע של האבובים. ירד גשם חזק והיא רצתה לצאת. היא החליקה וכנראה שהרגל שלה נתפסה בשרשרת", סיפר הבוקר (חמישי) סבה של הילדה לוואלה! חדשות. "זה קרה בשנייה, הרגל נקטעה במקום", הוסיף. הסב נמצא בקשר עם בתו, אמה של הילדה, ואביה, שנמצאים עם הבת בבית חולים בעיר אוטרכט.

לטיול נסעו שני ההורים וילדיהם, לרגל חגיגת בת המצווה של אחת מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא החליקה וכנראה שהרגל שלה נתפסה בשרשרת". מתקן "אל ריו גרנדה" בו נפגעה הילדה. מתוך האתר הרשמי של פארק וואליבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ניסו לאחות לה את הרגל אבל בסופו של דבר אמרו שאין אפשרות", אמר הסב. הרגל נקטעה באזור שבין הקרסול לברך. הוא ציין כי הילדה כבר עברה ניתוח וככל הידוע לו תוטס ארצה כבר בשבוע הבא. "מצב הרוח שלה ושל ההורים בסדר", ציין. "היא רואה טלוויזיה". את ההורים מנסה הסב לנחם בכך שיכול היה להיות גרוע יותר. "מנסים לעודד אותם, יש דברים יותר גרועים. יש כאלה שנפגעים באגן. אמרתי לבת שלי שאם הייתה הולכת לה יד זה היה יותר גרוע, מצריך פרוטזה. ככה אנחנו מכניסים להם לראש שזו פציעה קלה יחסית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מכניסים להם לראש שזו פציעה קלה יחסית". מתוך האתר הרשמי של פארק וואליבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחברת "מגה תיירות" נמסר: "חברת מגה תיירות כואבת עם הנערה ומשפחתה את התאונה שאירעה בפארק וואליבי בהולנד. הפארק הוא מהגדולים והמפורסמים באירופה, ומבקרים בו מדי יום אלפי ילדים ומבוגרים. מדובר במקרה חריג ,שלא זכור לחברה, הקיימת מזה עשרות שנים. החברה מעניקה כל סיוע ותמיכה אפשרית לאב השוהה ליד מיטת בתו , באמצעות נציג מטעמם וזאת עד למועד שבו ניתן יהיה להטיסה ארצה". עוד נמסר מחברת התיירות כי מנהל הפארק ההולנדי נמצא בקשר צמוד עם המשפחה. "אנו מאחלים החלמה מהירה". ממשרד החוץ נמסר כי הם "מכירים את המקרה", וכי חברת הביטוח מסייעת למשפחה.

מדוברות פארק ואליבי נמסר כי לא ברור אם הילדה לא הצליחה לקרוא את שלטי המידע והזהירות שהוצבו במקום, שנכתבו בהולנדית, אנגלית וגרמנית. בשנים האחרונות אירעו מספר תקלות ותאונות בפארק השעשועים ב-2009 נפגעה נערה בת 16 כשחיכתה בתור לרכבת ההרים "גוליית", כשערמת צמחייה נפלה עליה. ב-2011 נתקעו 28 בני אדם על רכבת הרים אחרת בפארק בשל תקלה, אך הם חולצו בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully