וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתקן שעשועים התפרק, שניים הועפו ונפצעו

צלם חובב תיעד את האירוע מקפיא-הדם בשבת בפארק שעשועים בלסטר שבאנגליה: זרוע של המתקן התנתקה תוך כדי תנועה, ו-2 נערים שישבו עליה הועפו ארצה. אחד מהם עדיין בטיפול נמרץ

הסיוט של כל מבקר בפארק שעשועים התממש בשבת האחרונה בפארק "בילי בייטס" בעיר לסטר שבאנגליה: זרוע אחת של מתקן שעשועים התפרקה תוך כדי פעולתו, ושני נערים שישבו על הקרון שמחובר אליה הועפו יחד עמה ארצה, ונפצעו. צילומי האירוע המבעית הופצו היום (שני) לכלי התקשורת בבריטניה.

צפו בתיעוד:

המתקן שהתפרק נקרא "Mega Bounce Frog". בסרטון, שצולם על ידי עובר אורח, נראית הזרוע מתנתקת יחד עם שני הנערים שישבו עליה - קונור בייקר ודני קיאו בני ה-16 - לקול צרחותיהם של הסובבים. האחד נמחץ בידי הזרוע עצמה, ואילו השני נחבט בבסיס המתקן. האחד עדיין מאושפז בטיפול נמרץ עם שברים בידו ובצלעותיו, והשני כבר שוחרר, עם אף ושיניים שבורים. למרבה המזל, אירעה התקלה לקראת סיום פעולת המתקן, ולכן הזרוע נעה באיטיות והייתה קרובה לארץ - אחרת, היה האירוע מסתיים כנראה בנזקים קשים הרבה יותר.

"כולם מסביב בכו וצרחו, לא האמנתי למה שאני רואה", סיפר ל"טלגרף" זירמאן איליאס, תושב לסטר בן 18 שצילם את הסרטון בטלפון הנייד שלו. "כולם צעקו: 'תעצרו את המתקן!' שוב ושוב".

כך נראה אותו המתקן כשהוא עובד ולא מתפרק (החל מדקה 0:30):

רשויות הפארק הסבירו כי בשלב זה עדיין לא ברור מה בדיוק התרחש במתקן, ומה הסיבה לתקלה. "אנחנו שבורים", אמר מנהל הפארק, קנדי בייטס. "ב-40 שנה שאנחנו בלסטר, לא קרה לנו דבר כזה. אין לנו דבר להסתיר. אנחנו משתמשים בעצמנו במתקנים האלה, יחד עם הילדים שלנו. אנחנו לגמרי בהלם".

בעקבות האירוע פורק המתקן, והפארק נותר סגור. המשטרה המקומית פתחה בחקירה.

עוד תאונות במתקני שעשועים:
ניו ג'רזי: נסע ברכבת הרים, התנגש בציפור - ונפצע
תלוי בין שמיים לארץ: מטוס קל התנגש בגלגל ענק
סין: נערות נתקעו הפוכות שעתיים בפארק שעשועים
ניו יורק: לוחם קטוע רגליים נפל מרכבת הרים ונהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully