וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלה מרכבת הרים ומתה לעיני בתה: "הצילו את אמא"

יום הכיף בפארק השעשועים בטקסס הסתיים בטרגדיה. עדי ראייה סיפרו כי התקן הבטיחות של האישה שנפלה לא נסגר כראוי והצוות בדק אותה כמה פעמים. "היא לא הרגישה בטוחה"

לעיני בתה וחתנה, ומול עשרות נוסעים, נפלה אישה אל מותה בעת שנסעה ברכבת הרים בפארק השעשועים "Six Flags Over Texas", בעיר ארלינגטון במדינה. התאונה אירעה מעט אחרי 18:30 שעון ארצות הברית. האישה עלתה על הרכבת עם בתה ובן הזוג של הבת, ובני משפחה שישבו מאחורי השלושה סיפרו כי התקן הבטיחות, שיורד על הנוסעים לפני שיוצאת הרכבת לדרכה, היה נראה תקין אך כשהרכבת חזרה הוא לא היה במקומו. לדברי המשפחה, בתה של האישה החלה לבכות ולקרוא לעזרה: "חייבים להציל את אמא שלנו!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי ראייה: "היא לא הרגישה בטוחה". פארק השעשועים "Six Flags Over Texas", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרמן בראון, שחיכתה בתור לרכבת כשהתרחשה הנפילה, אמרה כי לדעתה האישה לא הייתה מאובטחת כראוי. "אחת מעובדות הפארק ניגשה אליה כמה פעמים ובדקה שהתקן הבטיחות בסדר, ואז היא אמרה לה 'אם שמעת את הקליק את בסדר'. לכולם היו שלושה 'קליקים' אבל לה היה רק אחד", סיפרה בראון. "היא לא הרגישה בטוחה אבל הם עדיין נתנו לה לעלות על המתקן".

צוותי כיבוי התגודדו ליד רכבת הפלדה, הנחשבת לאחת הגבוהות בעולם, ואלה החלו בהרמת חלק מהמסילה, שם נמצאה גופתה של האישה. טרם דווח אם התקן הבטיחות אכן השתחרר והנושא ימשיך להיבדק. "אנחנו מתאבלים ומצטערים על מותה של האישה בפארק", נמסר מהנהלת פארק השעשועים. "הצוותים הרפואיים הגיבו באופן מידי. הבטיחות של האורחים והעובדים שלנו נמצאת בעדיפות מספר אחת עבורנו. המתקן נסגר עד לתום החקירה. מחשבותינו ותפילותינו עם משפחת האישה וחבריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully