וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר דרש בחזרה את הכסף ששילם לפרוצה

24.7.2013 / 12:45

הצעיר שקיבל שירותי מין מהאישה תמורת מאה שקלים, החליט לבקש את כספו, תוך שהוא מציג לראווה תעודת השוטר. משסירבה, שלף סכין. בחקירתו הסביר שעשה זאת "כדי להבהיל אותה"

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד צעיר בן 20, המשרת כשוטר משמר הגבול במסגרת שירותו הצבאי הסדיר, בטענה כי איים בסכין על פרוצה, לאחר שדרש ממנה להשיב לו את כספו כשסיים לקבל ממנה שרותי מין. עוד נטען בכתב האישום כי הוא ביצע את המעשים המיוחסים לו תוך ניצול כוח משרתו על ידי כך שהציג לראווה את תעודת השוטר שלו. בית המשפט החליט כי השוטר יישאר במעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

האירוע המדובר התרחש ברמת גן בשבוע שעבר. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין טלי פלדמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, במהלך בילוי עם חבר, נסע הנאשם יחד עם חברו ברחוב היצירה בעיר. בשלב מסוים הם הבחינו בא', אישה המספקת שרותי מין בתשלום, וביקשו לשכור את שירותיה. היא הסכימה לקיים עימו יחסים בתמורה לסכום של 100 שקלים.

אילוסטרציה. ShutterStock
"אני אתן לך בוקס"/ShutterStock

עוד על פי כתב האישום, בתום האקט המיני, מסיבה שאינה ברורה, ביקש השוטר את כספו בחזרה, אך האישה סירבה לכך. בתגובה אמר לה השוטר: "אני אתן לך בוקס ויכול לקחת לך את הכסף". לאחר מכן הוא עזב את המקום, אך בכך לא תמו צרותיה של האישה עמו. כעבור כעשר דקות הוא שב למקום, ודרש ממנה לספק שירותי מין לחברו.

משסירבה האישה, שלף השוטר סכין קופיץ ואיים עליה. בשלב זה הוא שב ודרש לקבל את כספו בחזרה. בנוסף, הוא שלף את ארנקו, ופתח אותו כדי שהמתלוננת תוכל להבחין בתעודת השוטר שבחזקתו. "במעשיו האמורים לעיל", נכתב בכתב האישום, "דרש הנאשם מהמתלוננת כסף, בכוונה לגנבו, תוך שימוש באיומים, כשהוא נושא נשק קר. בנוסף, החזיק הנאשם סכין שלא כדין והשתמש לרעה בכוח משרתו".

האישה עמדה בסירובה, והשניים עזבו את המקום. מיד לאחר האירוע היא התלוננה נגד השוטר. במהלך חקירתו, הוא הודה במעשים המיוחסים לו, לרבות השימוש בסכין, וטען כי עשה זאת "על מנת להבהיל את המתלוננת". המחלקה לחקירות שוטרים מייחסת לשוטר עבירות של דרישת נכס באיומים, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ושימוש לרעה בכוח המשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully