וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אילצו צעירה לשכב עם 20 גברים בערב

יהושע בריינר

22.4.2013 / 21:30

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד שני תושבי התנחלות חרדית החשודים כי סיפקו לצעירה סמים ומזון, יצרו אצלה תלות וסרסרו בה. אדם נוסף חשוד כי אנס אותה לאחר שסימם אותה

חשד לשידול לזנות בהתנחלות החרדית: משטרת מחוז ש"י הגישה היום (שני) הצהרת תובע לבית משפט השלום בירושלים נגד שני תושבי ההתנחלות החרדית החשודים כי סירסרו בצעירה כבת 20 תמורת סמים והביאו לכך שתשכב עם 20 גברים בערב אחד במועדון חילופי זוגות בתל אביב. השניים, בני 26 ו-35, אחד מהם אב לחמישה, חשודים כי ניצלו את הצעירה שהתמכרה לסמים. השניים שוחררו בתנאים מגבילים.

על פי החשד, החשוד המרכזי בפרשה הכניס את הצעירה אל ביתו ונהג ללון איתה בצימרים שונים. שני החשודים שכנעו את הצעירה לבוא עימם למועדון בתל אביב, שהסתבר כמועדון לחילופי זוגות. על פי המשטרה, בשלב מסוים במועדון נאלצה הצעירה לקיים יחסי מין עם 20 גברים, בזמן שהחשוד השני מקבל על כך תשלום מבעל המועדון. עוד עולה מהצהרת התובע, כי בדרך חזרה מהמועדון קיים עמה אותו חשוד יחסי מין.

במקביל המשיך החשוד המרכזי לספק לכאורה לצעירה סמים ומזון ובכך יצר אצלה תלות. באחד המקרים הסיע על פי החשד את הצעירה לפרדס חנה על מנת שתשכב עם גבר בן 70 תמורת אלפיים שקלים, שהועברו לחשוד. משסירבה, צעק עליה כי היא "כפוית טובה" וכי "ככה את גומלת לי אחרי כל מה שאני עושה עבורך?". במקרה אחר לקח אותה לדירה בחדרה שם סימם אותה חשוד שלישי בפרשה באמצעות שוקולד שהיה מלא בסם, כשבהמשך אנס אותה כשהכרתה מעורפלת. לאחר מכן החשוד הראשון לקח את הצעירה לצימר בבנימין שם שהו שלושה שבועות. בתקופה זו ניסה לשכנע את הקרבן וצעירה נוספת לשכב עם סוחר סמים בכפר ערבי, אולם השתיים סירבו. במשטרה חושדים גם כי החשוד אף התכוון להפיק סרט פורנו בהשתתפות שתי הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully