וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סרסר באישה חרדית מבני ברק במכוני ליווי

21.4.2013 / 11:14

על פי החשד, תושב הצפון לקח לכיסו את הרווחים מעיסוקה של הצעירה - 200 אלף שקלים. משפחתה ניסתה להניא אותה מהקשר עמו: "ניסו לעזור לה אבל הכוח שלו עליה היה גדול יותר"

תושב הצפון בן 30 נעצר אתמול (שבת) בחשד שבמשך כשנתיים סרסר בצעירה חרדית בת 23 בבני ברק. על פי החשד, הוא הביא אותה לעסוק בזנות במכוני ליווי שונים ברחבי הארץ, שם הייתה הצעירה החרדית דמות יוצאת דופן. את הכספים שהרוויחה לקח החשוד לעצמו. בני משפחתה ניסו להניא אותה מהעיסוק בזנות, אך על פי חוקרי המשטרה, החשוד ניצל את אופייה החלש של הצעירה ויצר אצלה תלות בו. היום הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

תחילת הפרשה לפני שבעה חודשים, אז הגישה הצעירה תלונה למשטרת מרחב דן, על כך שתושב הצפון מסרסר בה וגונב ממנה כספים. המשטרה החלה לחקור את התלונה ולפני כחודשיים, בשל המורכבות של התיק, הוא הועבר לטיפול היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד. בימ"ר ביצעו חקירה סמויה, במהלכה נחקרו עשרות בעלי מכוני ליווי וזונות. מהעדויות עלה לכאורה כי ההיכרות בין השניים החלה לפני כשנתיים באופן אקראי. על פי סגן ניצב ניסים דאודי, ראש מפלג התשאול בימ"ר, "עם הזמן יצר החשוד אצל הצעירה תלות מלאה בו, תוך כדי הבטחה לזוגיות, והוא הביא אותה לעסוק בזנות. על פי החשד, האיש אילץ את הצעירה לקבל בין 10 ל-15 לקוחות ביום. את הרווחים, סכום כולל של כ-200 אלף שקלים, הוא נטל לעצמו".

סגן ניצב דאודי סיפר כי הצעירה החרדית עוררה תשומת לב במכוני הליווי. "היא נראתה שונה מנערות ליווי אחרות, בראש ובראשונה כי מדובר בחרדית", אמר. בשלב מסוים גם בני משפחתה של הצעירה חשדו שמשהו אינו כשורה ושכרו בלש פרטי, אשר חשף בפניהם את דבר עיסוקה. הם ניסו לשכנע אותה להתנתק מהחשוד – אך ללא הצלחה. "מדובר במקרה עצוב", ציין דאודי, "הם ניסו לעזור לה אבל הכוח שלו עליה היה גדול יותר".

בתקופה האחרונה החליטו בימ"ר כי בידיהם מספיק ראיות לכאורה, אך החשוד נעלם. בתום מצוד אחריו הוא נעצר אתמול בנמל התעופה בן גוריון, כששב בטיסה מאילת. בחקירתו הודה החשוד כי הוא מכיר את הצעירה, אך הכחיש את החשדות המיוחסים לו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. לדברי דאודי, "הצעירה משתפת עמנו פעולה ובבוא העת היא גם תעיד נגד החשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully