וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני שידל לזנות חבורת נערים מבני ברק

גלעד גרוסמן

20.6.2013 / 5:00

בית המשפט גזר על תושב מחנה הפליטים ג'באליה שלוש שנות מאסר בגין ביצוע מעשה סדום בנער בן 14, ובכך ששילם סכומי כסף זעומים לנער ולשני נערים נוספים עבור שירותי מין

גזר דין שניתן לאחרונה בבית משפט השלום בתל אביב מציג תמונה מזעזעת בנוגע לזנות בקרב בני נוער בישראל: פלסטיני בן 47, תושב מחנה הפליטים ג'באליה ברצועת עזה, ששוהה בישראל כ-20 שנה, נידון לשלוש שנות מאסר, לאחר שהורשע בביצוע מעשה סדום בנער בן 14 מבני ברק, ובכך ששילם כסף לנער ולשני נערים נוספים תמורת מעשים מיניים. כתב האישום שהוגש נגדו מגלה גם שהנערים פנו אליו מרצון, והסכימו לבצע את המעשים תמורת סכומי כסף זעומים, שנעו בין שקלים בודדים לבין כמה עשרות שקלים.

בינואר השנה הוגש כתב אישום נגד הפלסטיני, ששימש כגוי של שבת ושהה בשנים האחרונות בישראל באופן בלתי חוקי, בו נטען כי בדצמבר 2011 פגש בנער בן 14, והציע לו לעבוד בניקיון דירתו. כחצי שנה לאחר מכן הגיע הנער לדירה, וניקה אותה תמורת סכום של 150 שקלים. הנאשם ניצל את היות הנער בדירתו וביצע בו מעשה מגונה. הנער ביקש לעזוב את המקום, ואז הנאשם אמר לו שלא יפחד ושאף אחד לא יגלה על המעשים. הוא שילם לו 150 שקלים נוספים, והציע לו להיפגש בעתיד ולקיים עמו יחסי מין תמורת תשלום.

כמה ימים לאחר מכן התקשר הנאשם אל הנער והציע לו לבוא לדירתו ולקיים עמו יחסי מין. הנער הסכים, והשניים קיימו יחסי מין תמורת 300 שקלים. השניים נפגשו עוד פעמיים נוספות, פעם בדירתו של הנאשם ופעם בדירתו של הנער, וקיימו יחסי מין תמורת תשלום. הנאשם שילם לנער עוד 450 שקלים על יחסי המין, ו-50 שקלים נוספים עבור הוצאות נסיעה. אולם, מכתב האישום עולה כי בכך לא הסתיימו "יחסי העבודה" בין השניים. בהמשך, הציע הנער לאחד מחבריו, שהיה אז בן 15, לקיים יחסי מין עם הנאשם תמורת תשלום של 50 שקלים. החבר הסכים והשניים נסעו לדירתו של הנאשם, ושם ביצע הנאשם מעשה מגונה בנער.

בנוסף, הנאשם הורשע גם בכך ששילם 50 שקלים לנער שלישי, בן 16, כדי שיאפשר לו לבצע בו מעשים מיניים בשירותים של מדרשה. במקרה אחר שילם הנאשם לנער בין חמישה לעשרה שקלים בלבד כדי לבצע בו מעשה מיני. כמה ימים לאחר מכן שוב נפגשו השניים, הפעם לבקשת הנער, שאף יזם את המעשים שביצעו השניים. וזאת תמורת עשרה שקלים.

הפרשה נחשפה לאחר שהוגשה תלונה נגד הנער הראשון, על כך שהטריד מינית ילדה. הנער סיפר לאדם שהתלונן עליו על יחסי המין שקיים עם הנאשם. העונש המקל של שלוש שנות מאסר בלבד ניתן במסגרת הסדר טיעון, לאחר שבפרקליטות הסבירו שביקשו למנוע מהנערים את הצורך להעיד בבית המשפט, במיוחד לאור הרקע ממנו הם באים. כמו כן, הוסיפו בפרקליטות, לאור העובדה שהנאשם הודה במעשים זמן קצר לאחר מעצרו והסכים לשלם לנערים פיצויים בסכום כולל של כ-19,500 שקלים. פרקליטו של הנאשם, עורך דין בנצי קבלר, הדגיש בפני בית המשפט כי המעשים לא בוצעו בכוח, וכי הנערים באו אל הנאשם מיוזמתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully