וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "מורה ביצע מעשים מגונים בשמונה מתלמידיו"

צעיר בן 24 נאשם שנהג להפשיט את תלמידיו הקטינים, התחכך בהם והגיע לפורקן מיני. את המעשים ביצע המורה בשמונה מתלמידיו במהלך עבודתו כמורה בביתר עילית וברחובות

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד מלאכי ישראל בניאס, צעיר בן 24 ממושב אחיעזר, בגין מעשים מגונים שביצע בשמונה מתלמידיו, כמורה ברחובות ובביתר עילית. לפי כתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים באמצעות עורכת הדין מרינה רוזנפלד, הנאשם נהג לגעת בתלמידיו הקטינים לשם סיפוק וגירוי מיני. לעתים, עולה מכתב האישום, ניצל בניאס את תפקידו כמורה לשם ביצוע המעשים.

בניאס פוטר בשנת 2010 ממוסד הלימודים ברחובות, שבו עבד כמורה, ועבר לגור עם אשתו בביתר עילית. בעת מגוריו בעיר עבד כמורה מחליף באחד ממוסדות הלימוד בעיר למספר ימים. באחד המקרים שמתוארים בכתב האישום, נפגש בניאס עם תלמידו בן ה-13 במרכז המסחרי במודיעין עילית. השניים נכנסו לשירותים הציבוריים במקום והתפשטו, לפני שהנאשם נגע באיבר מינו של הילד. איש ביטחון שהגיע למקום גרם למנוסתם מהמקום, תוך שהם מותירים בידו שמות בדויים.

במקרה אחר הזמין בניאס תלמיד לביתו, באומרו כי אם יבוא אליו, יביא לו ממתקים. במהלך פגישותיהם הנאשם נהג לגעת בתלמיד ולחכך בו את איבר מינו לשם סיפוק וגירוי מיני, תוך שהוא מושיב אותו על רגליו ועל אזור חלציו. במקרה אחר, השכיב המורה את תלמידו על גופו כששניהם לבושים, והתחכך בו עד שהגיע לפורקן.

מכתב האישום עולה מקרה נוסף של שני תלמידים, בני דודים, אותם לקח המורה למרכז קניות גדול בביתר עילית. בניאס הציע לתלמידו שיקנה לו ממתק, ואז ינשקו על לחיו. התלמיד סרב, אולם הנאשם התעקש. במקרה אחר הוא אף הראה לתלמיד השני את איבר מינו, וביקש ממנו לישון עליו. במקרים שעולים מכתב האישום, נהג המורה הנאשם לגעת בתלמידיו הקטינים באיברים מוצנעים וכן חשף בפניהם את אזור חלציו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully