וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע חידוש המו"מ: רקטה נורתה מעזה לעבר הנגב

אזעקת צבע אדום נשמעה במועצה האזורית אשכול, ולאחריה פיצוץ רקטה בשטח פתוח. לא דווח על נפגעים או על נזק. ייתכן שהרקטה התפוצצה בשטח הרצועה, כוחות הביטחון פתחו בסריקות

רקטה נפלה אמש (ראשון) בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול. לא נמסר על נפגעים או על נזק. אזעקת צבע אדום נשמעה באזור לפני הפיצוץ. כוחות הביטחון עורכים סריקות לאיתור מקום הנפילה. ייתכן שהרקטה התפוצצה בשטח רצועת עזה. עד עתה, אף ארגון לא נטל על עצמו את האחריות לשיגור הרקטה, ולא ברור אם לחידוש תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים יש קשר לירי.

ביום חמישי שברו הפלסטינים את השקט הביטחוני ששרר באזור הדרום במשך יותר משלושה שבועות, וירו שתי רקטות קסאם לעבר ישראל מכיוון רצועת עזה. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באזור המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

רקטת קסאם נחתה בחצר בית. שי מכלוף
ייתכן שהנפילה היא בשטח רצועת עזה/שי מכלוף

בחודש יוני הפרו הפלסטינים שקט של 40 ימים, וירו שש רקטות קסאם לעבר יישובי הדרום. שתיים מהן יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל", בעוד ששתיים אחרות התפוצצו סמוך לאזורי מגורים, בסביבת באר שבע והמועצה האזורית לכיש. עוד שתי רקטות לפחות התפוצצו בשטחים פתוחים בנגב המערבי. איש לא נפגע ולא נגרם נזק כתוצאה מהנפילות.

בתגובה לירי הרקטות, תקף חיל האוויר שני אתרים של הג'יהאד האיסלאמי שבהם אוחסנו אמצעי לחימה במרכז רצועת עזה, בור שיגור ומוקד פעילות טרור של הארגון בדרום הרצועה. בעקבות השיגורים הורה שר הביטחון משה יעלון לסגור את מעברי כרם שלום וארז שבין ישראל לרצועה. המעברים נפתחו מחדש בהמשך אותו שבוע.

(עדכון ראשון: 22:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully