וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות: חייל צולם מטגן ציפור חיה בשמן רותח

בסרטון בפייסבוק נראה חייל במטבח צבאי כשהוא הורג את החיה חסרת הישע, לשם הנאתו. דובר צה"ל: נפתחה חקירת מצ"ח בנושא. תנו לחיות לחיות: "להעמיד החייל לדין". תמונות קשות

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

כמה רוע אפשר לבלוע? בסרטון שהועלה במהלך הלילה (חמישי) לעמוד "בומרנג" בפייסבוק, נראה חייל צה"ל במטבח צבאי כשהוא משליך ציפור חיה לשמן רותח לשם הנאתו. הסרטון זכה למאות שיתופים ותגובות זועמות של גולשים, שיצאו נגד אכזריותו של החייל.

בסרטון החייל נראה מסיר סיר מהאש בידו האחת ובידו השנייה אוחז בציפור. בשלב הבא הוא "טובל" את החיה בתוך הסיר מספר פעמים. ברקע נשמעים קולות נוספים שייתכן ומבקשים מהחייל לחדול בו ממעשיו ובהמשך נשמע צחוק. הציפור שטוגנה חיה מפסיקה לנוע ואז נשמע ברקע אדם השואל "היא מתה?" והחייל משיב כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציפור שטוגנה חיה מפסיקה לנוע ואז נשמע ברקע אדם השואל "היא מתה?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הסרטון מציג מקרה חמור אשר אינו תואם את ערכי צה"ל. בנושא נפתחה חקירת מצ"ח ועם סיומה יועברו ממציאה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

דוברת תנו לחיות לחיות, אתי אלטמן, מסרה כי בעקבות השיתופים הרבים ברשת החייל זוהה: "זהותו של החייל שרצח ציפור בחיים ידועה. אני דורשת להעמיד אותו לדין ולהכניס אותו לכלא. אני בטוחה שזה לא המקרה הראשון שבו הוא מתעלל בבעלי חיים, על פי קור הרוח שבו פעל כשהרג את הציפור המסכנה".

אמיר בוחבוט השתתף בהכנת הכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully