וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גרר כלב אחרי מכוניתו וגרם למותו "כי נבח"

קובי מנדל

6.4.2013 / 18:00

תושב הצפון נעצר בחשד לגרימת מותו של הכלב, שלטענתו הפריע לו סמוך לביתו. לאחר שאותר במזבלה מקומית, הועבר הכלב הפצוע לכלבייה על ידי וטרינר, אולם מת לאחר זמן קצר

חטיבת דובר המשטרה

מקרה קשה של התעללות בבעל חיים בצפון: תושב הכפר סמיע נעצר אחר הצהריים (שבת) בחשד להתעללות בכלב שהביאה למותו. החשוד, בן 43, נעצר לאחר שאזרח דיווח למשטרה על נהג מכונית שגרר כלב אחרי מכוניתו תוך כדי נסיעה. בעקבות התלונה, הוזעקו לאזור שוטרי תחנת מעלות ואיתרו את הכלב במזבלה מקומית ליד פקיעין כשעליו סימני פציעה קשים.

תושב הצפון גרר כלב אחרי מכוניתו וגרם למותו, 6.4.13. חטיבת דובר המשטרה
אותר במזבלה ליד פקיעין כשעליו סימני פציעה קשים/חטיבת דובר המשטרה

מחקירה ראשונית עולה כי הכלב הושלך במקום, לאחר שככל הנראה הבחין החשוד באזרח שעקב אחריו והתיר את הכלב מהכבל שאליו היה קשור. הכלב הפצוע הועבר באמצעות וטרינר לטיפול בכלבייה, אולם מת לאחר זמן קצר. בחקירתו טען החשוד כי הכלב הפריע ליד ביתו וכי ביקש לסלקו. המשטרה תבקש להאריך הערב את מעצרו בבית משפט השלום בעכו בחשד להתעללות בבעלי חיים. כמו כן מהמשטרה נמסר כי היא רואה בחומרה את המעשה.

בחודש ינואר דווח על תושב גבעת שמואל בן 30 שנעצר בחשד כי השליך את כלבו מחלון דירתו שבקומה הרביעית, בעת ששוטרי סיור של תחנת מסובים הגיעו לביתו. מבדיקה עלה כי מדובר בכלב שהוצא מחזקתו של החשוד בשל חשד להתעללות, ונלקח למכלאה עירונית. ואולם ככל הנראה החשוד פרץ למכלאה ולקח בחזרה את הכלב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully