וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הטיחו חתולה בקיר והרגו אותה "כי שרטה אותם"

שלושת הנערים שלומדים באותו מוסד חינוכי בשרון החליטו לחרוץ את דינה של החתולה הקטנה, ותכננו מסע הרג מדויק: לטלטל אותה בחבית, להטביע אותה במים ולהטיחה בקיר עד שתמות

אכזריות בלתי נתפסת: שלושה נערים בני 15 הלומדים במוסד חינוכי בשרון טענו כי חתולה המסתובבת ברחבי המוסד אינה מחזירה להם יחס שווה, שכן הם מאכילים אותה והיא שורטת אותם, וחשודים כי הרגו אותה. על פי החשד, השלושה נפגשו לפני כמה ימים בחצר המוסד, ולאחר דיון קצר הם קבעו מספר שיטות פעולה, בסופה תוצא החתולה להורג.

מחקירת המשטרה עולה כי הצעירים שתרו אחר החתולה הקטנה, תפסו אותה והכניסו אותה לחבית. את החבית הם נדנדו בחוזקה כאשר בכל אותה עת החתולה נחבטה מדפנותיה. בשלב השני של מסע ההרג מילאו הנערים את החבית במים וניסו להטביע אותה, אך זו עדיין נשארה בחיים. לאחר ארוחת צהריים קצרה שבו השלושה לתכניתם, אך הפעם הם קשרו חבל סביב צווארה של החתולה והחלו לזרוק אותה באוויר ולהטיח אותה לעבר קיר. לאחר מספר פעמים הם קשרו את החבל לגדר עד שהיא מתה.

המקרה התגלה לאחר כמה ימים, כשאחת מעובדות המוסד הריחה ריח חזק וגילתה את הפגר. בעקבות חקירה מאומצת של תחנת שדות עוכבו שלושת הנערים ושניים מהם נעצרו בערב שישי. בית המשפט שחרר אותם אתמול למעצר בית.

בעמותת SOS חיות הגיבו למקרה ואמרו: "לצערנו, ברבים ממקרים כמו זה מעורבים ילדים ובני נוער. אנו מאמינים כי במקביל לאכיפה, חינוך הוא האמצעי העיקרי לשינוי תמונת המצב. העמותה מפעילה במוסדות חינוך ברחבי הארץ פרוייקטים חינוכיים בנושא בעלי חיים - יחס הוגן ומניעת אלימות כלפיהם, בשיתוף עם משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה. זאת מתוך הנחה שילדים אלה יהפכו לבוגרים המגלים אחריות לגורלם של בעלי חיים ואף רגישות גבוהה יותר כלפי בני אדם. אנו קוראים למוסדות חינוך נוספים להצטרף לפעילות חשובה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully