וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית קברות לערפדים" התגלה באתר בנייה בפולין

הגולגולות הונחו בין עצמות הרגליים, מה שחיזק את ההנחה של הארכיאולוגים כי מדובר בקבורת ערפדים, שכן המנהג לערוף את ראשם היה נפוץ בימי הביניים. ההערכה: נקברו במאה ה-19

הסוד האפל שמאחורי אתר הבנייה: ארכיאולוגים מאמינים כי חשפו שלדים של ערפדים ליד העיירה גליוויס בדרום פולין. השלדים נמצאו כשהגולגולת הונחה בין עצמות הרגליים, מה שמעיד על כך שהראש נערף. ההנחה כי מדובר בשלדי ערפדים מתבסס על המנהג הנפוץ בימי הביניים לערוף את הראש של מי שחשוד כערפד, לאחר הריגתו, מכיוון שזו הדרך היחידה להבטיח כי הוא אכן לא בין החיים יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם ברור מי אחראי להרג וקבורת הערפדים, אך הארכיאולוגים מעריכים שהם מתו בסביבות המאה ה-19. כמו כן, הם ציינו כי מלבד היותם ערופי ראש, לא היה זכר באתר הקבורה לכל רכוש פרטי כמו תכשיטים, חגורות ואבזמים. "קשה מאוד לדעת מתי הם נקברו", אמר הארכיאולוג ד"ר יאצק פירצק לעיתון מקומי.

לפני כשנה הכריזו ארכיאולוגים בבולגריה כי גילו שתי גופות ערפד בחפירות ליד מנזר בעיר סוזופול. לדבריהם, מדובר בשלדים בני 800 שנה, שנמצאו עם מוטות ברזל כבדים שפילחו את החזה שלהם. בדומה, לאחרונה התגלו כ-3,000 קברים בצ'כיה בהם נראו שלדים "קבורים" מתחת לערמה של סלעים כבדים כדי למנוע את התעוררות המתים מקבריהם – בדומה להנחה כי יש לערוף את ראש הערפד כדי להבטיח את מותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully