וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האימא הערפדית ששותה שני ליטר דם בחודש

ג'וליה קפלס היא עובדת סוציאלית שמגדלת שני ילדים ובזמנה החופשי שותה דם אנושי של מתנדבים המגיעים אליה הביתה. "אחרי שאני שותה דם אני מרגישה חזקה ויפה יותר"

הכירו את ג'וליה קפלס: עובדת סוציאלית בת 45, אמא לשני ילדים – בני 9 ו-24, מפנסילבניה שבארצות הברית. אה כן, היא "ערפדית" ששותה באופן קבוע דם אנושי. כבר 30 שנה היא שותה את דמם של מתנדבים המגיעים אליה מרצונם החופשי הביתה. היא לוקחת סכין חדה ומיוחדת, אותה עיצבה בעצמה, חותכת בזהירות את צווארם ושותה את דמם. על פי הדיווח של הדיילי מירור, היא טוענת כי היא "שותה מדי חודש קרוב לשני ליטרים של דם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה לי דחף רגעי – ואהבתי מאוד את טעם הדם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערפדית קפלס מאמינה כי שתיית הדם האנושי מסייעת לה "להישאר צעירה ונמרצת. אחרי שאני שותה דם אני מרגישה חזקה ויפה יותר. בגלל זה אני בריאה ועם אנרגיות גבוהות מאוד". לדבריה, הרצון לשתות דם החל כאשר הייתה נערה צעירה והתנשקה לראשונה עם בחור – ואז החליטה גם לנשוך את צווארו: "היה לי דחף רגעי – ואהבתי מאוד את טעם הדם. הבחור אמנם סירב לנשק אותי שוב, אבל החשק לשתיית דם לא עבר לי מאז".

היא החלה לשתות דם באופן קבוע רק אחרי שפגשה את בעלה לשעבר, דונלד - הם נישאו בחתונה בסגנון ערפדי באוקטובר 2000, ואפילו שתו את הדם זה של זה בחגיגה. הם היו פעילים בתרבות הערפדית בניו יורק, אבל אחרי שנולד בנם אלכסי דונלד נשבע לא לשתות שוב לעולם דם, אולם ג'וליה לא הצליחה לחיות עם הגזירה. "אני ויתרתי והסכמנו שאחד מאיתנו חייב להתמקד בהורות במשרה מלאה", סיפר דונלד. "ג'וליה עדיין אוהבת לשתות, אבל היא אימא מדהימה ושמה את ילדיה במקום הראשון".

  • עוד באותו נושא:
  • ערפדים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully