וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28 שנות מאסר לגבר שאנס את בתו החורגת במשך שנים

10.7.2013 / 15:07

האיש, בשנות ה-30 לחייו, נאשם כי במשך 7 שנים ביצע עבירות מין חמורות בילדה מאז שהייתה בת שש, בעת שאמה הייתה מחוץ לבית. "מדובר במעשים שישאירו חותמם על הילדה לתמיד"

האב אנס את בתו במשך שנים: בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (רביעי) עונש של 28 שנות מאסר על גבר בסוף שנות ה-30 לחייו, שביצע עבירות מין בבתו החורגת מדי שבוע במשך כשבע שנים. עוד פסק בית המשפט כי על הנאשם לשלם פיצוי לקטינה בסך 50 אלף שקלים.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הגבר, אביה החורג של המתלוננת זה 12 שנים, ביצע עבירות מין חמורות בבתו החורגת מאז היותה בת שש. אביה הביולוגי הלך לעולמו בעת שאמה הייתה בהריון עמה, ובחלוף כשנה עבר הנאשם להתגורר עם אמה ולגדלה כבת. במהלך שנת 2005 החל הנאשם ליצור קרבה פיזית עם הקטינה לשם סיפוקו המיני, ונהג לחבקה ולהצמיד אותה אליו. בשבע השנים הבאות נהג האב החורג להתבודד עם הקטינה בביתם ולבצע בה מעשים מיניים, בתדירות של פעם בשבוע, בשעה שאם הקטינה נעדרה מן הבית. הוא נהג לגעת באיבריה ולבצע בה מעשי סדום. הנאשם שכנע את הקטינה כי מעשיו נעשים בשל אהבתו הרבה אליה, כמו כן ציין לפניה כי עליה לשמור בסוד את הקשר המיוחד ביניהם.

המשיך להטריד גם לאחר חקירה משטרתית

לפני כארבע שנים עברה הקטינה להתגורר בפנימיה. גם כשביקרה בבית בחופשות מן הפנימיה המשיך אביה החורג לבצע בה מעשים מיניים. במהלך שנת 2011, בעקבות דיווחים של רשויות הרווחה, ניהלה המשטרה חקירה נגד הנאשם בחשד שביצע עבירות מין בקטינה. בתום חקירת המשטרה הבהיר בית המשפט לנאשם כי נאסר עליו ליצור כל קשר עם הקטינה. על אף הוראת בית המשפט, עד להגשת כתב האישום עמד הנאשם בקשר עם הקטינה, שוחח איתה בטלפון והתכתב איתה באמצעות הפייסבוק. בשיחות עם הקטינה בפייסבוק כתב האב החורג "השיחות האלה לא מגרות אותך?".

בתסקיר בעניין הקטינה מצוין שבמהלך השנים עברה המתלוננת מספר חקירות ילדים בשל החשש שהיא נפגעת מינית על ידי בן משפחה. לדברי המתלוננת, במהלך השנים היו פעמים שרצתה שהמעשים יתגלו, אך איש לא עזר לה, וכאשר עברה חקירת ילדים בגיל שש, החוקרים לא האמינו לגרסתה.

בדיון אמר הנאשם כי הוא מביע חרטה על מעשיו וביקש לקבל טיפול על מנת להשתקם. בנוסף לעבירות החמורות כלפי הקטינה הודה הנאשם גם בתקיפת בנו הקטין. במועדים שונים, הוכה הבן על ידי הנאשם באמצעות חגורה ונעליים, והנאשם אף דרך עליו.

הרכב השופטים בראשות סגן נשיא בית המשפט יעקב צבן, והשופטים רפי כרמל ורבקה פרידמן-פלדמן, ציין בגזר הדין כי "נסיבות תיק זה חריגות בחומרתן, גם ביחס לתיקים אחרים של עבירות מין. מדובר במאות עבירות של אינוס, מספר רב של מעשי סדום, בניסיון אינוס ובמאות עבירות של מעשה מגונה. מדובר במעשים שישאירו חותמם על הילדה לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully