וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "אנסו וצילמו נערות שתויות במועדון נעול"

גלעד גרוסמן

8.7.2013 / 10:00

כתב אישום הוגש נגד שני צעירים, עובדי מועדון ברחוב אלנבי בתל אביב, שהשקו לשוכרה שתי נערות בנות 17 ואנסו אותן תוך שהם מתעדים את מעשיהם. "כושר ההתנגדות של הנערות אבד"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד ליאור ברכה, בן 22 מבת ים, וסמיון אסתרקין, בן 19 מתל אביב, הנאשמים בביצוע אונס ומעשה סדום בשתי נערות בנות 17 לפני כשלושה שבועות במועדון ברחוב אלנבי בתל אביב בו עבדו הנאשמים. יחד איתם נאשם גם פאיז דלק, בן 19 מתל אביב, עובד נוסף במועדון, בגין עבירה של הפרת הוראה חוקית.

הארכת מעצר לחשוד הנוסף באונס באלנבי 44 שהסגיר עצמו, יוני 2013. דרור עינב
אחד החשודים מתייעץ עם עורך דינו בדיון קודם להארכת מעצר בבית המשפט/דרור עינב

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עופרה קרמני-אוטולנגי מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כשלושה שבועות הגיעו שתי הנערות למועדון ה-"44" ברחוב אלנבי בעיר, בסביבות השעה 6:20 בבוקר, בו עבדו באותה השעה שלושת הנאשמים כמנהל, ברמן ואיש תחזוקה. אחת הנערות ביקשה מברכה שייתן לה משקה אלכוהולי "על חשבון הבית" וכך הוא עשה.

לאחר מכן יצאו הנערות מהמועדון, אולם הנאשמים שכנעו אותם להישאר במקום, ובמשך למעלה משעה הגישו להן משקאות אלכוהוליים, ולאחר שהמועדון התרוקן מלקוחות נעלו את הדלת. לאחר מכן, ניצלו ברכה ואסתרקין את העובדה שהנערות היו שיכורות ואנסו אותן בתוך המועדון כאשר הם מצלמים את מעשיהם באמצעות טלפון סלולרי. בסביבות השעה 8:30 בבוקר, הוציאו הנאשמים את הנערות מחוץ למועדון כשהן מעולפות והניחו אותן על מדרגות בניין סמוך כשהן סובלות מחבלות, וללא נעליים ובגדים תחתונים.

המועדון ברחוב אלנבי 44 בו לפי החשד בוצע אונס בשתי נערות בנות 17, יוני 2013. דרור עינב
חזית מועדון ה-"44" ברחוב אלנבי בתל אביב/דרור עינב

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של שלושת הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. מבקשת המעצר עולה כי חלק מהאירועים המוזכרים בכתב האישום תועדו במצלמות האבטחה של המועדון, והתיעוד הזה מהווה את הבסיס הראייתי לכתב האישום, מכיוון שהנערות עצמן אינן זוכרות את מה שאירע באותו לילה. עוד נכתב בבקשה, כי הנאשמים קשרו עצמם למעשים והודו שהיו מודעים למצבן של הנערות. "כאשר כושר ההתנגדות של המתלוננות אבד", נכתב בבקשת המעצר, "הוציאו המשיבים מיד את תכניתם לפועל וביצעו בקטינות מעשי אונס וסדום". עוד נכתב כי "עם סיום מעשיהם הוציאו המשיבים את הנערות מחוץ למועדון והשאירו אותן מוטלות על מדרגות בניין סמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully